O noua viata!

Posted on October 7, 2008

10



Salut!🙂

Cum va place noul meu blog?

Vreau inainte de toate sa ii multumesc lui Sandy pentru ca m-a ajutat la acest blog si m-a incurajat mereu. Multe multumiri si noilor mei colegi de la FJSC (Facultatea de Jurnalism si Stiintele  Comunicarii) care in fiecare zi imi dau ambitie si ma incurajeaza in ceea ce mi-am propus. Acum dupa mult timp simt in sfarsit ca pot reusi. Ma simt mai aproape de visul meu, acela de a deveni ziarist sportiv. Poate chiar unul bun.🙂

De ieri am inceput cursurile la FJSC. Chiar daca nu am inteles mereu ce spun profii (problema de auz), pot spune ca m-am simtit super-bine alaturi de noii colegi. Sunt deja doua zile de cand frecventez cursurile si incepe sa-mi placa totul la facultatea asta. Fetele sunt frumoase, profesorii sunt simpatici (le multumesc pentru ca ma primesc la seminarii desi sunt la ID). Ce mi-as mai putea dori?

In final, vreau sa va mai spun ca am inceput sa lucrez (sa fac practica mai degraba) la revista on-line dedicata liceenilor, Viata de Liceu. E o revista super. Contine multe informatii utile: de la trucuri pentru copiat, la pagini de moda sau povesti de dragoste. Sa nu uitam lectiile despre sex si nu in ultimul rand, sportul. De rubrica sportiva am inceput sa ma ocup eu, deci v-o recomand in special🙂.

Pana acum am publicat doua articole. Primul este despre meciul Fiorentina – Steaua, din Liga Campionilor. Iar al doilea despre CFR Cluj – Chelsea . Din motive tehnice nu le pot reproduce aici, dar e de ajuns sa dati un click pe numele meciurilor si veti fi redictionati spre respectivele articole. Va astept cu comentarii, critici sau, de ce nu, laude atat aici cat si pe siteul Viata de Liceu.

Cu prietenie,

Bogdan