Think beautiful!

Posted on October 24, 2008

8



Suntem in 2008. De la aparitia ei pana azi comunicarea a trecut prin numeroase etape. S-a multiplicat, s-a diversificat, dar mereu a progresat. Exista sute de limbi si mii de dialecte. Aproape fiecare tara are o limba proprie, ba uneori si mai multe.

Cu toate astea avem ceva in comun: Injuratrile!! (Aproape) tuturor ne place sa injuram. Putini sunt cei care reusesc sa se abtina. Injuraturile astea sunt omniprezente si fac parte din viata noastra. Am observat asta de cand aparatul meu a inceput sa perceapa mai bine sunetele.🙂 Unii injura de dimineata pana seara, altii doar la nervi sau la suparare.

Motivatia principala ar fi ca injuraturile ne ajuta sa descarcam energiile negative, ca ne fac sa ne simtim mai bine bla-bla….. Ok, dar rezolva cumva si problemele? Te fac mai simpatic? Pe moment te simti tu mai bine, dar celalt de langa tine, care tocmai s-a ales cu o injuratura, oare ce parere isi va face despre tine?

A gandi frumos in zilele noastre e tot mai greu. Tocmai de aceea efortul trebuie apreciat. Injuraturile intuneca mintea, la fel si inima. Te fac urat! Pe cand un glas bland, cald lipsit de tot felul de infective atrage intotdeauna. Si sa recunoastem, de cate ori nu ne-au enervat soferii care se injura la semafoare? Sau cat de greu ne-a fost sa suportam un betiv care injura de mama focului pentru te miri tu ce?

De aceea va spun tuturor: Think beautiful!🙂

Iar acum sa facem inventarul!😀 Ce parere aveti despre injuraturi? Va place sa injurati? Cam de cate ori injurati? Cand injurati cel mai des? Care sunt injuraturile cele mai frecvente?

Si pentru ca nu sunt The Perfect Man, recunosc si eu!😀 Cel mai adesea cedez cand nu-mi iese tactica si schemele la Fotball Manager si echipa mea pierde. Dar nu injur cu voce tare ci in gand. Nu-mi sta in fire! Un exemplu frecvent: “Hooo prostule (boule, retardatule, fraiere etc) ce ai tras asa repede la poarta? Nu puteai sa combini cu Messi?” Multi nervi mi-a mai facut Ronaldinho asta.🙂 Cu glas tare sau in fata cuiva nu prea am obiceiul sa injur. Nu-mi amintesc cand am facut-o ultima oara. Deci as zice ca am o medie de 1-2 injuraturi pe luna (rostite, nu gandite). Dar voi?

Later edit:

O imagine de pe blogul lui Cabral care m-a amuzat mult:

Asta da solutie!!! =))

Posted in: De'ale vieţii