Of…

Posted on November 20, 2008

3



Am patit-o si de data asta. Iar am pierdut Adevarul cu carte. Cat ghinion…:(

Pot spune ca am avut o noapte alba. Nu stiu de ce. M-am bagat la 1 in pat, dar m-am foit aiurea 3 ore (gandindu-ma la fete, probabil :-“). Stiu ca am adormit dupa 4.

Am pus ceasul sa sune la 5.50 ca sa fiu sigur ca prind Adevarul azi. A sunat la 6.50😦. Am sarit ca ars. M-am imbracat in graba. Blugi. Un plover si giaca. Nici nu m-am pieptanat. Ies pe usa cu miscari rapide. Cand ajung la poarta….mi-am uitat cheile. Asa ca inapoi in casa dupa ele. Fug la cel mai apropiat stand de ziare. Cel din fata Realului, din statia 123. Intreb. “Nu mai este Adevarul”. Offf!!! La 7 dimineata s-a terminat deja!! Nu ma las. Merg si in Real. Nici aici nu e. Merg o statie cu 123. Nici la standurile din urmatoarea statie nu mai era Adevarul. Ma multumesc cu un Evenimentul Zilei si cu Jurnalul National pe care trebuie sa le studiez pentru testul de la PACT. Si ma intorc acasa…pagubas.

NIci joia trecuta nu am avut prea mult noroc. Bine, atunci l-am cautat si mai tarziu. Totusi ma mir cum s-au epuizat toate cartile in mai putin de o ora. Era vorba ca se vor da 500 de carti pe taraba. Cam repede s-au dat. Sau poate doamna vanzatoare de ziare a vrut sa-si asigure cadoul de Craciun pentru toti nepoti sau stranepoti care ii are? Cunosc cazuri. Locuri unde cartile se dau pe sub mana sau sunt tinute pentru rude si prieteni. Foarte putine volume ajung la cititorii fideli ai Adevarului. Dar, na…poate sunt prea trist eu acum si vorbele asta le spun la suparare. Si daca ar fi sunat si ceasul ala cand l-am pus sa sune, adica la 5.50…poate mai prindeam ceva.

Asta e. Initial m-am gandit sa ma intorc la Guadeamus sa iau de la Adevarul Holding si urmatoarele 2 volume. Contra cost. Pana la urma am renuntat. Nu mai iau urmatoarele 2 volume, “Marile Sperante” de Charles Dickens ci o sa astept cartea din 4 decembrie, “Un yankeu la curtea regelui Arthur”.

Uite asa mi-am petrecut eu dimineata. A voastra cum a fost?

Posted in: De'ale vieţii