PNL ne momeste cu lamai!

Posted on November 25, 2008

6



Pe ultima suta de metri pana la alegerile de duminica politicienii nostri au idei din ce in ce mai originale. Astfel, dupa ce m-am intors de la job-ul meu part-time, la iesirea din statia de metro Nicolae Grigorescu am avut surprinderea sa vad cum cativa tineri imbracati in geci galbene cu inscriptia PNL imparteau lamai trecatorilor. Am ajuns si eu la ei si un tinerel simpatic ma abordeaza: “Ai greata de portocale? Trateaz-o cu o lamaie”. Si imi da o lamaie si 2 calendare.

Ce nu fac ploiticienii nostri ca sa ne cumpere voturile si sa ajunga in parlament… Un mic amanunt. Nu va votez!😛 Stiti deja de ce. Satucul meu, acolo unde am domiciliu si am dreptul de vot, e la vreo 400 km. Dar de ce sa nu profit totusi de micile atentii? Un stegulet de la PSD, un calendar de la PD-L si acum o lamaie de la PNL. Oare PNG ce mi-ar oferi pentru un vot? Un bilet la peluza a II-a din Ghencea? Lasa ca-l dau imediat la bisnita. Eu vreau in Giulesti😉

Mai am o curiozitate…oare la ce partid se refera “greata de portocale”? E vreun partid care e reprezentat de o portocala? Si PNL vrea sa faca o replica si a ales sa fie reprezentata de lamai? De ce nu…un trandafir? Sau 3?

Si bietii alegatori….vor desface lamaia. O vor manca….si se vor gandi cat de amara e viata in Romania si ce prostie au facut sa creada in eterenele promisiuni ale politicienilor.

Buuun. Eu cu cine votez? Se pare ca……cu nimeni.😀

Later Edit 1:In seara asta am mai primit cateva “atentii” de la PD-L. Eram in Delfinului sa impart pliante. Aproape de mine s-au strans si ei. Am primit 2 brichete, un calendar, o sacosa si o lopata mica din plastic (poate fi folosita si ca faras). S-au mai dat si umbrele si pixuri. Toate cu insemnele PD-L. Colegul meu  a prins si un fes portocaliu. Cum eu nu fumez (deci, nu am ce face cu brichetele), mi-a ramas doar sa strang gunoiul in faraselul pedelist.

Later Edit 2: Imi place tot mai mult sa ma plimb pe strazile din Bucuresti. Daca treceai azi dimineata, tot in Delfinului aveai ocazia sa fi servit de simpatizantii PNL cu o cafeluta si un ziar din periodicul “Tramvaiul 14”. Ce mod original de a ne incalzi dimineata.😀 “Doriti cu zahara sau fara?” :))