50 lei pentru un interviu ratat

Posted on December 2, 2008

4



Astazi am fost pentru a nu stiu cata oara la un interviu. Deznodamantul a fost cam acelasi.😦 Dar actiunea merita pe deplin povestita.

Ma inteleg cu o fata de la agentia “X”, care ma roaga sa vin sa vorbesc cu sefa ei pentru un post de merchandiser la hypermarketul “Y”. Urma sa ma ocup de rafturile unei bauturi pentru o luna. Imi explica sefa ce si cum, pe urma mi se dau detaliile asupra postului. Ne intelegem, facem formalitatiile, completam hartii. Pe urma stabilim si ce am de facut, sa merg la hypermarket unde un baiat imi va arata in detaliu ce trebuie facut. Totul pare OK, iar eu sunt in sfarsit bucuros ca mi-am gasit un job de unde voi strange cativa bani pentru a doua taxa de la facultate.

Chiar cand sa-mi iau job-ul in primire se trezesc cei de la Resurse Umane a hypermarketului sa puna tot felul de intrebari: “Primesti ajutor social?” etc. Raspunsul e evident, NU. In fuga lor de a gasi chichite m-au doborat. Pentru ca nu aud bine (am un implant coclear), trebuie sa merg la un medic sa-mi dea “o foaie ca sunt apt pentru postul de merchandiser”. Argumentarea lor: ce se intampla daca vine o masina din spate si eu nu o aud? Dar daca imi cade o sticla de pe ultimul raft in cap?

Ok, recunosc! Nu am un superauz, nici macar unul normal. Dar ma pot intelege cu cineva. Si pot auzi o masina, la fel cum am destui ani ca sa nu imi fie teama de sticla de pe ultimul raft. Totusi regula lor a ramas in picioare. Cum eu de cand sunt in Bucuresti nu am avut nici o treaba prin spitale si nu stiam incotro sa o iau si ce sa fac, m-am lasat pagubas. A trebuit sa ma renunt la un job ca si facut.😦

Fetele de la Agentie au fost foarte dragute si pentru ca eram deja la al doilea interviu la ele care nu se rezolvase au tinut sa-mi ofere “o mica atentie” pentru deranj. Adica 50 lei. Lasa ca e bine.😉

Sa vedem si partea buna a lucrurilor: imi voi petrece Craciunul cu familia mea si nu intr-un hypermarket aprofizionand de zor niste rafturi cu alcool.

Posted in: De'ale vieţii