La cumparaturi in Piata Sudului

Posted on December 6, 2008

3



Uneori nu-mi place sa fac cumparaturi. Mai ales cand trebuie sa cumpar ceva care sa ma tina toata iarna. Ma simt ca o fata mare in targ. “Sa iau asta? Ba nu, sa o iau pe cealalta. Mai bine le iau pe amandoua. Parca mi-ar trebui si un pulover. Off…nu-mi ajung banii”. Asa am fost si azi, plin de incertitudine. Primul dubiu a fost unde sa merg. Pentru ca nu sunt multimilionar si nu-mi permit o haina de firma a trebuit sa merg unde trage tot bucuresteanul de rand, iar preturile sunt cat de cat accesibile.

A trebuit sa caut o geaca mai groasa, in care sa nu mai tremur noaptea. Asa am ajuns in Piata Sudului. Tarabele de pe “Aleea Castanilor” pareau ca nu se mai termina. Ma uitam in stanga si in dreapta. Mai mult la marfa si mai putin la pret. De fapt nu-mi place faptul ca pe mult haine nu era pusa o eticheta cu pretul. Asa ca mai mereu trebuia sa-l intreb pe vanzator “Cat e aia? Dar aia?”. Pe unii nici nu-i intelegeam in zgomotul acela. Sa nu uit de invalmaseala…abia ma puteam misca. La tarabele care ma opream mai mult de 5 secunde sa ma uit imediat ma lua vanzatorul sa-mi prezinte ce are. O doamna mi-a aratat vreo 10 geci, alt muster era asa dornic sa dea geaca ca de la 100 lei (pretul initial) a lasat la 70 lei. Pacat ca nu-mi placeau.😀

Voiam sa vad totul, iar asta ma facea tot mai nehotarat. Cu cat inaintam mai mult cu atat mi-am dat seama ca nu stiu ce imi doresc. Am zis sa iau o pauza. Si cum fratele meu isi dorea de la mosul “tricouri de alea largi cu raperi pe ele” am gasit in BIG Berceni un stand de genu. A trebuit sa stau vreo 20 de minute intr-un magazin plin de tricouri cu schelete, cranii, zombii, vulturi insangerati si rockeri dementi pana sa se hotarasca pe cine vrea (comunicam prin sms-uri, el fiind in Roman). Cred ca am sa am cosmaruri trei zile…

Revin in piata si incerc sa-mi gasesc si eu o geaca. Pana sa gasesc una observ doua detalii. Langa o taraba era scris pe gard ceva de genul “Va injuram de mama daca nu cumparati de la noi” Mda…buna reclama.

La alta taraba, una in care se vindeau adidasi si pantofi era agatat deasupra un ciorchine de ustroi. Teama de vampiri cumva?

Dupa inca un ocol al aleii, gasesc ceva mai dragut. O cumpar cu 90 lei. Abia astept sa ma mandresc cu ea. Sa vina zapada. Sunt pregatit.🙂

Posted in: De'ale vieţii