Despre bloggeri si bloguri

Posted on December 9, 2008

2



Nenea Cosmos a lansat un concurs pe blogul sau. Toata blogosfera e invitata sa voteze „Magnificul”, adica cel mai blogger dintre bloggeri. Finalistii au fost Krossfire, Dono, Groparu si Moshemordechai.

Eu am fost subiectiv. L-am votat pe Krossfire. Motive?

1. Mi-e coleg de facultate.

2. Ne cunoastem si m-a ajutat ori de cate ori am apelat la el.

3. Imi e simpatic.

Totusi Krossfire merita votul meu si titlul de „Magnific”. De ce? Pentru ca atunci cand intru pe blogul lui ma simt ca romanul acela care a citit toata viata Can-Can-uri si Click!-uri si deodata se trezeste in fata cu un Adevarul sau Evenimentul Zilei. Scarpina in cap a nedumerire: „Ba, lungi articole si serioasa treaba”. Citeste 4-5 randuri, apoi isi da seama ca nu a fost atent si o ia iar de la capat propunandu-si sa fie mai concentrat. Pentru ca asta e blogul lui Krossfire, un blog de calitate. Pentru cei care gandesc. Un blog care in presa ar echivala cu „Adevarul” si celealte ziare de calitate.

La Dono mi-a placut ascensiunea lui, chiar este revelatia anului. Pe ceilalti nu ii cunosc, am intrat foarte rar pe blogul lor, deci ma abtin sa comentez.

Imi mai plac DeMaio si Cabral. Si pe George Hari il citesc, mai mult pentru a ma informa. M-a cam intristat postul lui Cabral ca va scrie mai putin si asteapta pe ceilalti sa-i trimita texte. Asta pentru ca imi placeau mult posturile lui, umorul sau. Acum cred ca blogul sau isi va pierde originalitatea si pentru mine, interesul.

DeMaio se intreba intr-un post daca si bloggeri obosesc. Prezentase cativa bloggeri care au renuntat sau altii care au de gand sa renunte. E trist. De la unii avem de invatat, fie doar si accesand blogurile lor si citind textele. Ramane si o provocare pentru mine, aceea ca intr-o zi sa-i intrec. Dar daca acum ei se retrag…:(

Totusi nu cred ca eu voi putea fi ca cei care posteaza intr-o zi patu-cinci texte pe blog. Asa ca sunt putine premise sa urc. Eu scriu atunci cand am inspiratie, scriu despre mine sau imi dau cu parerea de aia sau de alta. La fel vorbesc si de lucrurile in care sunt implicat. Acesta este un Blog Personal, pentru mine ca un jurnal la care are acces oricine. „Specie pe cale de disparitie” cum ii place lui George Hari sa spuna.

Am observat ca printre bloggeri exista si o tendinta care mi-e mi se pare gresita. Toti se intreaba: „Cum sa fac sa am traficul mai mare? Sa il injur pe Zoso sau Cabral? Sa il spamez pe DeMaio? etc” Eu cred ca problema nu ar trebui pusa asa. Cand iti faci un blog il faci pentru ca vrei sa spui ceva, pentru ca iti place sa scrii. Asta trebuie sa fie motivatia. Aici traficul deja nu mai conteaza, pentru ca tu ti-ai implinit satisfactia…ai scris. Desi sunt nou in fenomen – am blogul de 2 luni – eu am continuat sa scriu si cand aveam 10 accesari pe zi si atunci cand aveam 290. Asa ca daca incepeti sa va ganditi ca mai important e traficul decat scrisul, deja ati luat-o pe calea gresita si nu ve-ti rezista mult in blogosfera. Luati-o ca pe un sfat!😉

Posted in: De'ale vieţii