Colinde in Metrou

Posted on December 11, 2008

2



Nu imi plac cersatorii. Foarte rar le dau de pomana. Dar astazi, in metroul care ma purta spre Politehnica, s-a intamplat ceva care m-a impresionat.

Un copil cam de 4-5 ani a inceput sa ne colinde in metrou. Avea un glas placut. Atat de placut, incat l-am inteles si eu in vacarmul acela. “Deschide usa crestine” canta micutul. Baietasul nu s-a intimidat chiar daca a atras imediat atentia si zambetele celor din jur.  Fetele de langa mine chicoteau pe seama lui. Dar si lor le-a placut. Mai multi am scos portofele si am dat cum ne-a lasat inima.

Eu i-am lasat un leu intr-un castron de plastic pe care ni l-a intins la toti dupa ce a terminat uratura. Sper ca va folosi bine acesti bani, fiindca am observat ca era insotit de vreo 3 baieti ceva mai mari care stateau in spatele lui. Oricum baietasul parea fericit ca a strans ceva banuti. Banii  nu i-a dat celorlati ci i-a bagat imediat in buzunar.

Posted in: De'ale vieţii