Balul vazut din culise

Posted on December 16, 2008

9



Multe amintiri placute de la Balul Bobocilor care a avut loc aseara. Nici nu stiu ce sa povestesc mai intai.

Pot spune ca a castigat favorita mea? Adica, Alina Anusca. Bravo, Alina…nu am avut nici un dubiu. Eram sigur ca tu vei castiga.🙂

Eu cu miss

Eu am ajuns de pe la 18.00 acolo. Pana la 19.00 a trebuit sa suportam repetetiile celor de la Hi-Q. Pe urma am dat o mana de ajutor pe unde a fost nevoie (in special cu revistele. Pacat ca eu nu am mai prins nici un National Giographic – sau cum s-o chema :D) , apoi m-am retras in culise cu concurentii si colegii de la Asjc.

Specatacolul a inceput la 21.00. Am avut un Mc urat de toti studentii, o formatie care m-a facut sa casc  (Kontrasens)….dar asta a compensat cu prezenta celor de la Montuga. Ei chiar sunt niste baieti de treaba. I-am cunoscut in culise. M-au impresionat, mai ales Mihai si managerii lor (nu mi aduc bine aminte numele). Pentru ca nu aud bine, au luat o foaie si un pix si au vb cu mine prin scris.🙂 Asta in timp ce Mika tot dadea din cap si afisa zambetul ala din “Sofia”. Am ramas cu autograful lor. Pacat ca nu era nimeni cu un aparat foto prin preajma. Lumea era prea ocupata sa-l huiduie pe Mc Icsu.

Montuga

Dupa ce s-a terminat programul am rupt ringul de dans cu colegele mele de grupa, dar si cu cei din ASJC. Sper ca nu le-am speriat prea tare pe fete cu miscarile mele. ;))

Eu cred ca a fost un party reusit. Inca imi mai bubuie bassul in urechi. De la Balul de absovire nu m-am mai distrat asa tare…

Ce repede au trecut cele 3 petreceri….Mai vreau!!!!!

Later Edit 1:  Am primit, in sfarsit, cateva poze si le-am updatat imediat.

Posted in: De'ale vieţii