In sfarsit, vacanta…

Posted on December 18, 2008

11



Ziua mea a inceput pe la 8. A trebuit sa ajung la un interviu langa parcul Tineretului. Nereusit si asta. Nu sunt suparat, dar nici nu vreau sa povestesc.

Fiindca de la 10 terminasem am zis sa fac o plimbare prin parcul Tineretului. Aveam o ora la dispozitie pana ce incepea cursul de IRP la Universitate. In parc putina lume. Nu era inca nimic deschis. Cativa paznici, vreo doua pustoaice la brat (sigur au chiulit de la ora de mate) si un “cocalar” de ala care se harjonea cu doua fete (mai, da-mi si mie una). Aaa si cativa muncitori care strangeau frunzele de pe iarba. Atat imi amintesc acum. Merita sa te plimbi prin parc dimineata cand inca nu e mare aglomeratie. Cerul era mohorat, totul imprejur era umed…insa liniste si o priveliste frumoasa. Mai ales spre lac (eram pe pod). Am stat cateva minute cu ochii atintiti in zare si am meditat. M-am gandit la….:-?? Ghici, la ce m-am gandit?😀 ( dau premiu :)) Chiar! Sa vad cine ma cunoaste mai bine😛 ).

Apoi mi-am dorit foarte mult sa ajung la cursul de la Universitate ca sa imi iau ramas bun de grupa de la zi. Cum la cursul dnei Coman nu a venit multa lume, nu m-am lasat. Am mers si la seminarul de la PACT. Acolo au venit toti (cred), pentru ca aveau test. E a doua oara cand am venit la seminarul de PACT, dar la fel ca si la primul seminar (acela a fost la inceputul anului, in prima saptamana) profa nu a mai aparut. Hmm….suspectati ceva?😀 In fine, a venit si momentul mult asteptat, ala in care toate fetele ma pupa pe mine. :))

Profit si de aceasta cale pentru a le ura tuturor colegilor si colegelor de grupa (atat de la zi cat si de la ID), la fel si colegilor de an si de facultate o “Vacanta cat mai placauta.” Atat, deocamdata! Dar sa va mai asteptati la mici surprize de la mine.🙂

Posted in: De'ale vieţii