O noapte in Suburbia, de maine – acasa

Posted on December 20, 2008

5



Aseara am fost cu cativa colegi din ASJC si o parte din concurentii de la Balul Bobocilor in clubul Suburbia la petrecerea tematica “I love Eminescu”. Am raspuns astfel invitatiei pe care revista My Band a facut-o asociatiei. A fost, totodata, ultima iesire in oras pe anul asta deoarece de maine voi pleca acasa, in Adjudeni.

Evenimentul a fost un VIP Party, pe Connect-R l-am vazut intai la bar si apoi prin club. Cu Marius Moga am facut cunostiinta si mi-a lasat iscalitura pe o revista (mersi Denisa ca ma ajuti de fiecare data sa fac rost de ele). Baiatul asta mi s-a parut mai slab si mai putin cret fata de cum arata in reviste si la TV. O vreme a dansat langa mine, pe urma am facut un cerc si inauntru dansuri ca in videoclipurile Simplu.

Poate au fost si alte VIP-uri mai maruntele, dar nu le-am recunoscut.

Ma gandeam aseara ca ar trebui sa ma apuc de colectionat autografe.😀 Am  de la Montuga, de la Moga, de la Alex de Angelis (motociclist – concureaza in Moto GP). Pacat ca am ratacit autograful lui Francesco Totti cand eram in Italia.😦 Cred ca mai am si autograful Alinei Sorescu. Cu Alina e o poveste mai speciala. E prima fata careia i-am spus “Te Iubesc”.😀 Aveam 12 ani pe atunci, eram la centrul acela de plansament din Drumul Taberei. Asistentele ne-au dus la un mic concert. Canta ea, Amicii (cei cu “Dana”) si alte trupe pentru copii. L-a sfarsit Alina a venit la noi. Ne-a pupat, ne-a imbratisat. Pe mine m-a luat valul….si i-am spus.😀 Peste o saptamana a venit sa ne vada la centru. Bineinteles, eu am fost cel insarcinat sa o intampine. De ce? Poate pentru ca eram cel mai chipses si mai elegant.😛 Oricum…atunci m-am stapanit…nu i-am mai facut declaratii pompoase ci: “Bine ai venit, Alina!” si un buchet de flori.

Hmm…mi-a trezit amintiri party-ul de aseara. Dar sa revenim. E oficial, am prins microbul cluburilor.🙂 Dupa ce timp de aproape doua saptamani a fost un maraton al party-urilor (eu am ajuns la 4)…nu stiu ce am sa ma fac in vacanta fara nici un bairam. Poate gasesc in sat pe cineva sa ma scoata la discoteca. Oare pe manele o sa dansez la fel de bine? ;))