Sa dam cu oua in dom’ presedinte si replici de agatat

Posted on December 22, 2008

11



Am o zi de cand sunt acasa. Totusi nu sunt rupt de lume. Noutati primesc si aici. Am si ceva mai mult timp liber, tocmai am putut urmari o parte din jurnalul de la PRO TV.

Prim stire m-a dat pe spate. Un batranel l-a luat in vizor pe fostul dom presedinte. Cearta intre bunici asadar. Munitia? OUA!!!! Hai ca ouale nu sunt arme albe. Nu a fost tentiva de asasinat. Doar tentativa de murdarire a imaginii domnului fost presedinte. Si a paltonului, pardon. Fiindca spre nefericirea intregii tari oul s-a spart in mana batranului ci nu in moaca lui Iliescu.

Acum intrebare intrebatoare. Pe voi ce personalitate v-a enervat asa tare incat sa vreti sa aruncati cu ouale in el/ea?

Mai pe seara am gasit intamplator pe un profil de HI5 zece replici de agatat pitzipoancele. Asadar, copy/paste cu corectarile de rigoare:

1.Bai,eu de obicei nu stau pe mess ca n-am timp dar acu’ sunt pe-acasa ca am MASINA in service.  (Atentie!Daca ea nu intreaba ce marca,fa tu o pauza apoi spune-i “Scuze vorbeam cu un prieten de la Porsche sa vad cat e distributia la BMW…)

2.Nu mai suport relatiile pasagere.Vreau sa ma asez un pic…  (”pe pat si tu deasupra mea”)

3.Romantismul a devenit perimat.Iar noi cei care inca mai vrem sa vedem un rasarit de soare suntem pusi la zid.

4.Am terminat azi o carte foarte buna.Daca vrei ti-o dau si tie!  (”Unde am pus Cancanu’ ala ma?!)

5.Tu crezi in dragoste la prima vedere?  (”Faci dragoste din prima noapte?”)

6.Il cunosc pe Bendeac de la Mondenii! 🙂

7.Am un prieten care aduce parfumuri din Italia.Te intereseaza?  (”De cate ori faci dragoste pentru un Xavier Laurent la 50 ml facut pe vapor?”)

8.Sunt un tip foarte sensibil.Am plans la Titanic.  (”La ce ora au zis astia ca e gala aia K1?…”)

9.Eu ador copiii!  (”Cumperi tu prezervativele!”)

10.Sunt Bendeac de la Mondenii!🙂

Voi cu ce replici agatati pitzipoancele?  In cazul fetelor ce replici folositi sa seduceti cocalarii?😀

Posted in: Uncategorized