Enigma FJSC

Posted on December 29, 2008

26



Vorbeam aseara cu o prietena si ea m-a indemnat sa scriu acest text.

Sunt de 3 luni in “cea mai tare facultate de jurnalism din tara”. Am cunoscut lume noua. Mi-am facut si prieteni noi. Am gasit aici si fete frumoase. Unele mi-au placaut mai putin, altele mai mult.

Am incercat sa ma aproprii de ele. Insa in scurta mea experienta mi-am dat seama de ceva. Ceva ce pentru mine e ca o enigma. O enigma care ma face mereu sa meditez. Care e enigma? Cifrele sunt clare: in FJSC fetele sunt de 3, ba chiar de 4 ori cat baietii. Unele sunt frumoase de pica, DAR toate sunt date.

Cel putin asa am patit eu de fiecare data. Am cunoscut-o pe ea. Mi-a placut. Am inceput sa vb tot mai des, si de la atat vorbit am aflat ca fata la care visam…are prieten. De cativa ani. Nu era timp sa ma stresez…fete frumoase mai erau prin FJSC. Frumoase da, dar si cu prieten. Asa a trebuit sa renunt la inca una. Si la urmatoarea.

Off…poate sunt eu cel mai ghinionist si imi cad dragi doar fetele cu prieten. Insa am observat ca mai toate fetele cu care vorbesc au pe cineva. Ce paradox in FJSC. 10 fete la baiat si fiecare cu prieten. Numai norocosi nu zici ca suntem. Dar eu sunt baiat optimist. Astept ca fetele astea sa se desparta de prieten.😀

Am cercetat si am aflat ca prin iubita noastra facultate exista o regula nescrisa: fetele din FJSC se combina cu baietii din Politehnica. In special cu cei de la electronica pentru ca avem acelasi sediu, in Leu. Uite solutia sanatoasa: oare fetele din electronica sunt frumoase? :-“

P.S. 1:

Turneul de la Brasov. Discutie spumoasa intre Ganea si Ghioane.

Ganea: “Bai, mozzarella, mai stai si tu la soare, ca esti prea alb!”

Ghoane: “Nu pot, ba, n-am timp! Eu joc din trei in trei zile, nu ca tine!”

P.S. 2:

O prietena isi vinde masina. Opel Kadett E Sport pentru 1300 euro (negociabil). Interesati? Detalii pe blogul ei.

P.S. 3:

Acesta e noul meu telefon:

getbinaryMultumitii mamei mele.😛