La multi ani!

Posted on December 31, 2008

1



De Craciun am incercat sa trimit mail-uri tuturor prietenilor si colaboratorilor mei de anul acesta. Insa cum a fost o modalitate costisitoare si mi-a ocupat mult timp de data asta ma rezum la acest post.

Va doresc tuturor un an nou asa cum vreti voi sa fie. Sa aveti parte de liniste in suflet si succes in activitatile voastre. Sa fiti iubiti de cei care ii iubiti. Sa fiti veseli si sa zambiti frumos. Sa aveti speranta si incredere si sa treceti cu bine peste probleme (pentru ca vor fi si de astea). Si nu in ultimul rand sanatate, “ca e mai buna decat toate”.

Nu uitati ca mereu veti avea pe cineva care are un gand bun si un zambet pentru voi.

Mi-e imi doresc un job stabil si o fata frumoasa.🙂 Si multa sanatate!

Un an nou cat mai placut. La Multi Ani!

Bogdan

Posted in: De'ale vieţii