Cea mai grea perioada

Posted on January 11, 2009

3



Ultima saptamana a fost cea mai grea perioada prin care am trecut. M-am intors in Bucuresti si m-am trezit deodata cu o gramada de teme, carti si pagini de invatat plus alte treburi pentru pregatirea tutoratului 3. A fost cel mai dificil pentru mine. Acum nu pot sa ma bucur ca am reusit sa trec si peste saptamana asta care chiar m-a epuizat. Ca am trecut cu bine, sau cu rau…asta ramane de vazut. Important e ca am trecut.

Dar ca un bilant, tutoratul trei a fost:

– Cel mai dificil. Cel mai epuizant. Cel mai rau. In saptamana asta m-am simtit pentru prima oara descurajat. Simteam ca nu am sa reusesc. Voiam sa ma las de toate temele…de orice. Cu greu am strans din dinti si am mers mai departe.

– A fost tutoratul pentru care m-am chinuit sa citesc suportul de studiu la IRP in doua ore. Ca apoi sa-l uit intr-o ora. In plus m-am ales si cu o durere de cap. Prea multe informatii cu departamente si firme de relatii publice, crize, practicieni de PR si futurologi se ciocneau in capusorul meu fragil.

– A fost tutoratul la care am batut recordul la “invatat pana noaptea tarziu”. Intr-o noapte am stat pana la 4 jumate scriind exercitiile de la franceza. Noroc ca am avut pe cineva care imi e drag aproape.🙂

– Tutoratul la care am invatat doua tutorate pentru testul de la PAO si am primit o singura intrebare. “Daca ati putea ce ati schimba la FJSC?” Nu dau raspunsul la intrebarea asta pe blog.😀 Poate intra cine nu trebuie si ma ia la ochi frumosi. Dar pot sa spun ca la raspunsul meu s-a ras daca nu cel mai mult, cel putin pe acolo.

– Tutoratul la care am invatat la ISMM….in metrou. Chiar nu imi gaseam timp sa ma mai pregatesc si la materia domnului decan. Singura solutie a fost metroul. Vineri, sambata si duminica am tinut foile dupa mine ori de cate ori ieseam undeva si invatam in metro, in autobuz….unde apucam. Cu siguranta voi lua nota mica. Nici la 5 nu ma astept. Daca iau peste 6 dau de baut.

– Tutoratul din cauza caruia am ratat o iesire cu cei din ASJC sambata seara.😦 Ca tot veni vorba de ASJC…. Sambata a fost cea mai grea zi din toata saptamana. Dupa seminarii a urmat prima intalnire in cadrul ASJC de pe 2009. Tineam mult sa-mi revad prietenii si colegii din ASJC. Si sa o cunosc pe presedinta, Carmen. Insa intalnirea s-a terminat tarziu….cand aproape ca nu mai aveam nici o vlaga in mine. Asta pentru ca muream de foame. Pe tot parcursul zilei am fost tinut in viata cu ajutorul dulciurilor si a chestiilor de rontait. Pe la 18 incepuse sa ma doara si capul si ma simteam atat de “moale”. Noroc cu joculetele pe care le faceam din cand in cand…ma mai intareau putin.🙂

– Tutoratul la care mi-a parut rau ca aproape se topise zapada si nu mi-am putut bulgari mai bine colegele de grupa.😀

Ca niste concluzii:

– Imediat ce termin postul am sa ma intind in pat, am sa citesc, am sa dorm mult….intr-un cuvant am sa lenevesc pana maine dimineata.

– Insa saptamana care vine mi-o voi dedica exclusiv colegilor de la zi. Asta deoarece simt ca i-am cam neglijat in ultima perioada prin absenta mea. Am sa incerc sa fiu prezent cu ei la toate seminariile, cursurile si laboratoarele.

– Dupa asta voi incepe sa ma pregatesc de examene pentru ca nu mai vreau sa trec inca o data printr-o astfel de perioada, adica sa las totul pe ultimul moment.

Posted in: De'ale vieţii