Scuze oficiale

Posted on January 21, 2009

7



Trec printr-o perioada foarte incarcata. Sesiunea de examene isi pune serios amprementa pe timpul meu si prin urmare nu am asa mult timp ca inainte pentru blog. Deci imi cer scuze cititorilor fideli, dar in perioada asta voi updata foarte putin blogul. Promit ca dupa sesiune voi reveni in forta cu noi texte interesante.

E greu cu sesiunea. Exameme la 2-3 zile distanta. “Tocilaritul” imi ocupa atat de mult timp incat nici la fete nu ma mai pot gandi 12 ore pe zi. Acum ma gandesc 10 ore => 2 ore sunt dedicate invatatului😀 (glumeam :P).

Pe scurt:

Chiar daca mi-am reinstalat recent windowsul (am ultima versiune, cu o groaza de gadget-uri pe desktop) imi pare rau ca nu pot accesa etajul6.ro. Ma asteptam ca macar dupa ce reinstalez Windowsul sa imi mearga serverul. Acum nu mai stiu ce sa fac. Cacheul e gol, Windowsul e reinstalat.  Insa mereu eroare, fie ca intru pe explorer, mozilla sau opera. Mi-o fi dat Admin ban? Aveti voi vreo solutie?

Ma bucur ca DeMaio nu a dat sign out blogului sau. A fost o mare bucurie sa gasesc activitate pe blogul sau dupa ce cateva zile nu m-am putut atinge de pc si stiam ca avea ideea de a renunta.

Urez bun venit ODC Romania in blogosfera. ODC Romania e congreatia din care am facut parte un an. Amintiri placute ma leaga de ea asa ca ma bucur sa vad ca acum s-au lansat si in mediul online.

Posted in: Uncategorized