Sondaj pentru un nou blog

Posted on January 22, 2009

2



Am publicat aici si aici 2 posturi cu imagini amuzante insotite de comentarii proprii. Respectivele posturi s-au bucurat de o oarecare apreciere la momentul respectiv asa ca mi-a venit o idee.

M-am gandit sa fac un alt blog care sa contina una, maxim 3 poze  la fiecare post insotite de o caracterizare amuzanta. Pentru asta m-am gandit sa va cer si voua opinia. Credeti ca ar merita un blog in care sa public fotografii amuzante ca in cele doua posturi?

Pentru asta am intocmit un sondaj, care va ramane deschis pana la sfarsitul sesiunii de examene. Asta pentru acum nu am timpul necesar. Dupa sesiune voi lua o hotarare clara, bineinteles tinand cont si de rezultatul sondajului.

Stiu faptul ca exista cateva bloguri foarte cunoscute (ex: pitzipoance.org sau cocalari.com), insa politica mea va fi de a publica doar poze amuzante si nu gagici dezbracate sau fraieri care se dau smecheri. Asadar nu voi publica poze sexi sau provocatoare. Prin asta as vrea sa ma diferentiez.

Voi ce ziceti?


Posted in: Uncategorized