O seara cu Montuga

Posted on January 24, 2009

9



Aseara am avut, in sfarsit, prilejul sa ma reintalnesc cu baietii de la Montuga. Am asteptat intalnirea de cateva zile cu ceva emotii insa pana la urma totul a iesit bine si a fost foarte frumos.

Pe la 19.30 m-am intalnit cu managerul echipei, Catalin aproape de Pro Cinema. Montuga (= Mika si Mihai) si celalalt manager erau pe drum dinspre Timisoara fiindca tocmai avusese un concert acolo. Asa ca am ramas cu Cosmin si o colega a lui cu care am mers sa vedem premierea filmului “Amurgul”. Acolo am facut cunostiinta si cu Marius (ex-Akcent), iar Kamarra facea pe undeva pe vampirul pentru fotografii care misunau prin apropiere.

Filmul a fost dragut. O poveste de dragoste intre un vampir si o “muritoare”, adica pe o varianta mai realista, despre o poveste de dragoste dintre mine si Avril Lavigne. Pe scurt, fata e noua in oras, pune ochii pe baiatul enigmatic si tacut. Aceasta face de vreo doua ori pe eroul (opreste o masina cu mana, o scapa de catva potentiali violatori). Ea isi da seama ca e vampir. El da replica care mi-a placut cel mai mult din film: “Leul s-a indragostit de miel“. Mai e si mometul in care un alt vampir pune ochii pe sangele fetei…dar ca in filme totul se termina cu bine, iar vampirul si fata merg la bal. Buuun…si cu mine si Avril cum ramane? Mai e mult pana la happy-end?😀

Dupa film am mers intr-un bar din apropiere, unde intre timp ajunsese si Montuga. Cand incepuse filmul ne transmisese ca erau la 135 km distanta de Bucuresti, dar au ajuns in bar pana la sfarsitul filmului. Am mai stat cu ei cam vreo 2-3 ore. Cu Mika am vorbit despre examenul de franceza (pe care l-am dat azi dimineata) si Sport (e rapidist :D), iar cu Mihai despre bloguri, internet, Ejobs, Hi5 si fete.

Timpul a trecut relativ repede, asa ca pe la 12.30 am plecat. Au tinut neaparat sa ma aduca pana acasa si in final ne-am propus sa ne mai intalnim.

Le multumesc si pe aceasta calea pentru o iesire care m-a mai destins si m-a facut sa uit putin de examenele si paginile din carti cu care sunt obligat sa-mi bat in fiecare zi capul.

Acum va las. Merg sa invat institutiile la PACT, asta daca nu o sa adorm cu foile in mana.😀

Later Edit 1: Trebuie sa v-o spun si pe asta. Tocmai mi-am dat seama, dupa ce am citit pe net informatii despre evenimentul de aseara. Ei bine, se pare ca aseara am facut cunostiinta fara sa imi dau seama cu Anda Adam. Cum s-a intamplat? Inainte de film Cosmin si colega ei plecase la ghiseu sa cumpere popcorn si sucuri. Eu ramasesem mai in spate, iar in apropiere era Anda Adam si Olivia (fosta dansatoare a Corinei, acum la Media ProMusic, dupa cum mi-a prezentat-o Cosmin). Cum m-am apropiat m-au intampinat cu un zambet si Anda tot incerca sa imi spuna cine e. Insa era un zgomot, iar eu nu intelegeam mai nimic. O stiam pe Anda ca bruneta, asa ca nu o recunoscusem. Biata de ea se tot straduia sa imi spuna cine e, iar eu intrebam: “Anca?….Andela? …… Adela?”, imi venise pe limba sa intreb si “Anca Parghel?”, dar mi-am dat seama ca ea nu mai e printre noi si m-am oprit la timp. O vreme am ramas cu impresia ca ea e Adela Popescu….se pare ca de fapt e Anda Adam. Oops…

Posted in: De'ale vieţii