Cel mai celebru de pe google

Posted on January 25, 2009

7



Uite ca stiu cum sa-mi pierd timpul. Maine am examen, dar eu ca un baiat constincios inca mai bantui pe net. Si tot umbland pe net mi-a venit ideea sa-mi tastez numele meu, “fechita”,  pe google. Mare mi-a fost mirarea sa vad ca primele patru rezultate au legatura cu mine.

Totodata din primele 10 rezultate, sase au legatura cu mine.

Primele patru rezultate au legatura cu blogul. Un alt rezultat e contul meu de pe Bocancul Literar, iar altul de pe Elmaz (hehe…contul asta e de cand eram micut si prostut. Nu am intrat de mult pe el, pentru ca am uitat nickul si parola).

Si pe urmatoarele pagini sunt 2-3 rezultate care au legatura cu mine. Deci, ca o concluzie….se pare ca sunt cel mai celebru “Fechita” de pe Google.

Va puteti convinge aici.

Posted in: Uncategorized