Forumul FJSC….la sfarsit?

Posted on January 26, 2009

10



Promisesem pe blogul Dynei ca am sa scriu si eu despre acest subiect. Si cum tocmai am scapat de examenul de azi, iar pana la urmatorul examen am vreo patru zile iata-ma la lucru.

Administratorul forumului, D-nul George Hari Popescu, si-a anuntat de ceva vreme pe forum intentia de a-l inchide. Dansul a lansat si un sondaj intrebandu-i pe membrii daca sunt de acord cu inchiderea forumului. Nu cunosc rezultatele sondajului, insa sunt convins ca majoritatea nu sunt de acord.

Pe de alta parte e de inteles atitudinea lui Admin. Dansul suporta singur cheltuielile de gazduire pentru forum. Sprijinul de la ceilalti profesori a fost tot mai mic, practic inexistent. Iar in conditiile in care are un “salariu de prof”… Nu trebuie sa uitam si atmosfera din ultima perioada de pe forum. Despre asta am mai scris aici.  Iar admin daduse chiar la acest post un prim avertisment. In asemenea conditii e de inteles ca Admin sa isi piarda motivatia.

Cauzele sunt multiple. Era de asteptat ca o data trecuta admiterea sa aiba loc un schimb al generatilor. Eu am spus ca m-as fi implicat mult pe forum, din pacate am avut o problema tehnica inca din toamna care nu si-a gasit rezolvarea nici azi. Nu cunosc motivele celorlalti. Insa e evident faptul ca treptat lucrurile au inceput sa scape de control pe forum. Nu detaliez.

Mihai a propus o solutie pe blogul Dynei , cu care sunt de acord. Daca tinem la forum si vrem sa ramana e nevoie pe langa o revizuire a atitudinii si de un sprijin financiar. Platind la inscrierea contului o mica taxa prin transfer credit sau alta modalitate am putea tine forumul in picioare.

Problema trebuie privita din toate unghiurile. O intrebare ar fi, ce se va intampla cu viitori candidati care se vor vedea lipsiti de meditatiile gratuite? Mi-e tare teama ca se va ajunge la acest caz. Trebuie sa va spun ca au fost cazuri cand unii candidati imi luau id-ul de pe forum si ma rugau sa le gasesc un profesor care sa le dea meditatii pentru admitere. A trebuit sa fac munca de convingere cu ei, sa le explic de ce e mai bun forumul si sa nu isi arunce bani pe falsi meditatori. Iar daca forumul se va inchide candidatii vor cauta ei insusi astfel de meditatori.

Multi candidati mi-au spus ca se tem sa publice pentru ca le e teama de raspunsurile pe care le vor primi. Se tem sa fie atacati, se tem de corecturile severe. A trebuit sa ii incurajez eu. Sa ii conving ca nu e moarte de om daca primesc o critica.

S-a ajuns la aceasta situatie din vina noastra, a tuturor asa ca tot de noi depinde daca vrem sa pastram forumul. Prea multe solutii nu sunt, dar exista si sunt convins ca Admin va fi receptiv la ele.

Eu imi doresc ca acest forum sa nu moara. Pentru mine forumul a reprezentat primii prieteni. Inainte de ai vedea, am putut comunica cu ei prin scris. Le-am putut explica problema mea iar ei m-au acceptat asa cum sunt. A fost o bucurie pentru mine ca la venirea in Bucuresti sa nu ma astepte doar rudele ci si prietenii care mi i-am facut pe forum. Mihai a fost primul. Cu el am descoperit Giulestiul. Au urmat Mya si Andela cu care am mers sa ne depunem dosarele inca din prima zi. Spring, pe care am gazduit-o pentru ca nu isi gasea loc pe perioada admiterii. Calypso care mi-a parut mereu foarte populara si Anamariaserghie (pacat ca nu a ramas la noi). The_boy_out_off_hell care m-a inspirat la admitere. Si Andrei Moisoiu cu care purtam discutii serioase despre Dumnezeu si satanism:D. Sandy careia ii cautasem id-ul ca sa vorbim despre poezii, dar intre timp am devenit buni prieteni. La fel si Krossfire. Lista continua…e foarte lunga. Sa nu uit de  intalnirile din Tineretului, Herastrau si Regie momente in care m-am simtit “ca intre prieteni”.

Toate astea le datorez forumului. Daca nu ar fi fost el, probabil ca nu i-as fi cunoscut pe mai mult de jumatate din cei enumerati, probabil ca nu m-as fi integrat in facultate. Iar acum simt ca datorez si eu ceva forumului, iar inchiderea acestuia ma intristeaza foarte mult…

Later Edit 1: Se pare ca forumul va mai rezista o vreme. Detalii la Dyna.