Sport Journal, varianta de timp liber

Posted on February 2, 2009

1



Imediat ce se va termina sesiunea de examene, Sport Journal va trece prin cateva schimbari importante. Sunt mult de discutat asa ca le vom lua pe rand.

I. Sport & Jurnal & News

Acesta va fi noul titlu al blogului. M-am gandit indelung asupra titlului. Si am considerat ca e necesar ca el sa fie schimbat. Blogul nu mai e demult unul de sport, ceea ce induce multi vizitatori in eroare.  Headerul ramane. Pentru ca imi place si pentru ca Sandy a lucrat mult la el.

In curand voi face o pagina “Despre blog”, in care voi expune toata politica acestuia.

Deasemenea voi lucra putin la categorii. Multe sunt inutile, iar prea multe post-uri le incadrez la aceiasi categorie (Personal).

Pentru ca sesiunea e aproape gata (maine am ultimul examen), pentru ca am mai mult timp liber si pentru ca mi-am dat seama ca stau cam mult pe net m-am decis sa ma implic mai mult la acest blog. As vrea sa il ridic putin. As vrea sa scriu mai mult. Prin urmare, cel tarziu de miercuri voi trece pe “varianta de timp liber”. Ce voi face? Voi bantui pe toate siteurile agentiilor de presa, pe toate portalurile, site-urile obisnuite si  blogurile. Voi incerca sa arunc un ochi si pe site-urile straine in special cele italiene sau engleze. Voi culege informatiile de actualitate care mi se par interesante, din orice domeniu si voi scrie si eu despre ele. Dorinta mea e de a face un blog asemanator ca Reporterul Virtual sau a lui DeMaio. Bine, nu identic. Dar le iau ca pe un model pentru ceea ce imi doresc eu.

Bineinteles ca nu voi renunta la posturile de tip jurnal, care erau majoritare pana acum. Si nici la sport. De aceea am ales acest titlu. Pentru ca reprezinta cele trei domenii pe care ma voi axa de acum. Sport, jurnal (articole personale) si News (stiri din toate domeniile).

II. Blogul cu imagini amuzante

Am propus acum cateva saptamani un sondaj pe aceasta tema. Rezultatul a fost in favoarea creari unui astfel de blog. Insa eu sunt inca nehotarat. Ma intreb, daca ma voi mai implica mai mult la acest blog, mai are rost sa fac inca unul? Imi voi mai gasi timp? Niste idei am, poate nu suficiente…dar sunt. Pe de alta parte as putea publica si pe acest blog, din cand in cand astfel de posturi. Prin urmare…nu sunt sigur de utilitatea unui al doilea blog. O decizie o voi lua in urmatoarele zile. Voi ce ziceti?

III. 10 000 de multumiri

Ieri am depasit pragul de 10 000 de vizitatori. Voua va dedic cele 10 000 de multumiri. E o mandrie pentru mine sa vad ca blogul nu e un monolog al meu si ca si-a intrat usor in gratiile a zeci de cititori.

Statisticile mele de pana acum sunt: 10 000 de vizite in 116 zile. O medie de 86,20 vizitatori pe zi. 301 comentarii si 66 de posturi publicate.

Multumesc celor care m-au ajutat, celor care m-au vizitat, celor care m-au citit si celor care m-au comentat. Sper sa va placa si “varianta de timp liber”, care va include mai multe posturi si implicit va da diversitate blogului.

Posted in: Uncategorized