Jurnal de pitzipoanca

Posted on February 14, 2009

1



*** O colega de an a pus mana pe Jurnalul Simonei Sensual. Asa am descoperit ca ea…. stie sa scrie😮. Si ca orice pitzipoanca se indragosteste de cineva. Oare de cine? Hai sa nu va stric surpriza. Putin aici, apoi dati click spre blogul ei. ***

Azi

Dragul meu jurnal,

Buna, fata!!!Ce faci, pisoi???Da’ de ce nu vrei tu sa vorbesti cu mine???Esti rea mitzilino, sa stii.Nu mai esti pe trend daca nu vorbesti cu mine.Hahaha!!!Ce te-am pacalit.Stiam ca nu ai cum sa vorbesti.Doar esti un caiet.Dar nu conteaza.Tu o sa fii prietena mea cea mai buna care o sa ma pieptene si care o sa ma ajute sa ma machiez si care o sa ma duca acasa cu masina dupa ce beau prea multe pahare cu vreun baietzel in BAMBOO.

Fata, esti fenomenala.Ma lasi numai pe mine sa vorbesc.Vrei sa iti zic despre mine niste chestii?Pai numele meu e Simona Senzual si sunt olimpica la matematica.Prietenii imi zic Simy, Pisoi, sau Malaciuchista, dar tu poti sa imi spui cum vrei tu.Eu sunt o fata foarte desteapta sa stii, pisoi, chiar daca nu imi place mie sa ma dau mare cu asta.In general imi place sa ma dau mare prin chestii super de fita adica sa sar in chiloti cu parasuta sau sa conduc in chiloti si sutien.Asa atragi baietii cu X6 de pe magheru’ pisoiul meu.Lasa ca o sa te invat eu cand o sa te faci mai mare, iubita.

Cand o sa fii mare o sa iti pun silicon in buze si in fund ca sa le fie la toti scarba de tine cum le e de mine.Da’ eu stiu ca ei fac misto de mine, ca de fapt toti barbatii ma vor deasupra lor, dar stii ca blonda cand nu ajunge la p**a zice ca e scarboasa.Asa sunt si ei.Da’ lasa ca o sa ajung eu presidinta romaniei si o sa fiu shukara no1.

Fata, sa iti zic un secret.Am vazut o poza la televizor cu un baiat tare dragut si m-am indragostit lulea de el.Da’ nush fata cum il keama ca era o reclama  si am vazut cand se termina.Si e cantator si o sa ma fac si eu cantatoare.Sau sunt deja?Nu mai stiu…parca asa am zis in Libertatea.Oricum nu conteaza asta fata.Conteaza ca m-am indragostit si tre sa aflu cum il keama pe super baietzashu ala.Hai fata ca am plecat ca ma duc sa imi iau niste haine fata.Din Plaza si Unirii fata.Din banii munciti de mitzulashu ala de 50 de ani si 150 de kile.Hai nu fi geloasa fata ca promit ca iti gasesc si tie un prieten de-al lui mitzupitzu meu.Hai te kiss kiss dulcik rau de tot.

Continuare aici.

Posted in: Uncategorized