In ultima vreme…

Posted on February 26, 2009

1



…am fost foarte prins cu alte activitati, astfel ca blogul a trecut oarecum pe plan secund. Imi cer scuze cititorilor fideli si le sunt recunoscator deoarece, chiar daca au fost cateva zile in care nu am scris deloc, am avut surprinzator de multe vizite. Am fost surprins placut sa vad ca in cele 3 zile in care nu am stat deloc pe mess (deci nu mi-am promovat deloc blogul la status) am avut intre 60-90 vizite pe zi. Incep sa cred ca vizitatorii mei nu provin majoritar din lista de mess ci si din alte colturi. E ceva si ma simt mandru de asta.🙂

Din pacate nici in viitor nu am sa scriu prea mult. Daca a fost o perioda in care am scris foarte mult intr-o saptmana, iata ca se apropie perioade in care nu voi putea scrie deloc timp de o saptamana sau mai mult. Motivul e acelasi: sunt implicat in cateva activitati care imi ocupa mult din timpul pe care inainte il dedicam blogului si, in plus, urmaresc si un job. In cele ce urmeaza am sa incerc sa va povestesc cate ceva din ce am facut in ultima vreme. Sunt multe de spus, poate nu voi cuprinde chiar totul, dar incerc.

In wekeendul care a trecut am fost cu ASJC la munte, intr-un team building. A fost prima iesire mai indelungata cu prietenii pe care mi i-am facut in Bucuresti. Vineri am plecat cu totii spre Zarnesti (aproape de Brasov). Alaturi de ASJC a fost si OSE, cele doua asociatii hotarand sa faca in acelasi loc team-buildingul. Cand am ajuns ne-a asteptat o cabana (cabana Gura Raului, sub masivul Piatra Craiului) cam friguroasa. Asa ca mult timp am ramas cu gecile pe noi. A urmat prima sedinta. Aceasta a fost o discutie comuna intre OSE si ASJC pentru a stabili principalele regului de convetuire in cabana. S-a terminat cu un joc care mi-a placut foarte mult. A urmat cina si apoi discoteca care ne-a tinut  treji pana tarziu. Chiar daca mai am (inca) probleme de a ma exprima pe “ringul de dans” m-am simtit foarte bine. Spre finalul discotecii am avut chiar ocazia sa trag dintr-o narghilea. Sincer, nu am simtit mare lucru.

Ziua a doua a fost dedicata altor jocuri si activitati. Jocurile mi-au placut mult, activitatile au fost ok. Dupaamiaza am facut poze de grup si personale. Pozele le-am facut afara, iar multi dintre noi tremurau de frig. Cu toate acestea am tinut mortis sa fac fotografie in tricou, desi afara erau, probabil, -10 grade Celsius. Abia astept pozele. Seara, un film care mi-a placut, apoi din nou betie. La asta nu am stat prea mult, am mers relativ repede in camera deoarece eram frant de oboseala.

Duminica nu am facut prea multe. Am plecat mai repede si am facut o plimbare  prin Brasov. Am ajuns pana in Piata Sfatului. Biserica Neagra chiar pare sumbra vazuta din Piata Sfatului. Imi mai parea rau ca nu imi aminteam drumul pana pe strada in care am copilarit (sunt nascut in Brasov, am stat pana la 8 ani aici, dar de 12 ani nu am mai trecut prin oras) ca as fi dat o fuga pana acolo sa revad acele locuri.

Cam asta a fost team-buildingul pentru mine. A fost relaxant si distractiv mai ales ca a venit dupa o sesiune grea. In schimb, imi pare rau ca am racit si ca nu am avut ocazia sa iesim undeva pe munte. As fi vrut sa ma dau cu sania, sa ma joc in zapada. Sa inzapezesc cateva fete si….sa fiu inzapezit.😀 A fost cam ciudat sa mergem la munte si sa stam tot timpul in cabana.

Revenit in Bucuresti am incercat sa imi caut un job. Simt tot mai des nevoia de a lucra, de a face ceva, de a castiga un ban care sa-mi ofere stabilitate financiara. Inca mai sunt dependent de banii mamei, dar incerc sa remediez cat mai repede aceasta situatie. Ieri am fost la un interviu pentru un post de webdesigner. A fost mai ok ca celealte interviuri. M-am inteles cu angajatorul, i-am spus despre mine, ce planuri am si ce pot face. Am ramas cu senzatia ca a fost bine, mai ales ca mi-a dat detalii legate de program si plata. Totusi trebuie sa astept un raspuns. Sper unul pozitiv.

Au fost unele persoane care s-au declarat incantate si m-au felicitat pentru acest interviu. Le multumesc pentru sprijinul neconditionat. Din pacate au fost si unele persoane care au avut darul de a ma descuraja. Astfel, ele sustin ca webdesignul e prea greu, ca nu e pentru mine etc. Concret: ar fi o greseala acest job si nu voi reusi in el. Eu, in schimb, am niste idei, am un plan pe care il voi pune in aplicare daca ma vor angaja. Sunt convins ca pot sa o fac si nu voi renunta inainte de a incerca. Asa cum am citit pe blazonul cuiva in team-building: “Dumnezeu nu vrea sa reusesti. El vrea sa incerci din tot sufletul” (Maica Tereza). Legat de Dumnezeu, ok – e de discutat, dar morala acestei maxime e buna: important nu e sa reusesti, important e sa incerci din tot sufletul. Si sunt dispus sa incerc. Decat sa traiesc cu senzatia ca am avut ocazia de a avea un job bun, de a incepe o cariera ca webdesigner unde pot avea banul meu si stabilitate finaciara, nu mai bine ar fi sa am sentimentul ca am incercat? Sunt la inceput. Am doar 20 de ani. Nu pretind a fi expert in webdesign. In acest caz ar trebui sa incep de undeva. De ce nu de aici? In plus ce job mi s-ar potrivi mai bine decat unul la pc, tinand cont de problema pe care o am? Cand iti alegi un job nu il alegi doar pentru ca il sti foarte bine ci si pentru ca vrei sa inveti de la el. Pe mine m-au intrebat de Flash. Imediat m-am uitat pe cateva tutoriale pentru a-mi imbunatati cunostiintele. Astazi am reusit chiar sa fac cateva aplicatii cu programul. Deci…se poate! Mentionez ca la jobul acesta ar trebui sa creez si sa intretin un site.

Dar sa lasam grijile…in fond, eu sunt fericit. Azi am primit si notele de la IRP (Introducere in Relatii Publice). Am trecut si acest examen. Sunt foarte mandru sa spun ca am luat toate examenele in prima mea sesiune (au fost sase). Am sa le povestesc nepotilor.😛

Acum am pe fond meciul dintre Real Madrid si Liverpool. Tin cu Real, deoarce de mult nu a mai ajuns in fazele superioare ale competiei, desi a avut mereu un lot valoros.

Intre timp Liverpool a inscris prin Benayoun. Lovitura libera perfecta…cap…si gol. Vai de galacticii Madridului.😀

Ca tot vorbeam de joburi, ce ziceti de poza asta?

tigan la interviu

Cum sa nu te angajeze cu o astfel de tinuta? =)) (daca nu ati inteles, citit ce scrie pe tricoul alb al domnului din primplan😉 )

Pe curand!