Un nou proiect…

Posted on March 3, 2009

2



…o noua ambitie.

Sandy m-a ajutat la acest blog. M-a incurajat, m-a invatat si treptat am descoperit tainele din blogging. La inceput a fost greu, dar cu timpul mi-a placut tot mai mult si m-am obisnuit cu blogosfera. Acum a venit timpul meu sa ajut.

New Press e noua mea ambitie.  Ideea mi-a venit de la colegii de an din grupa 5. In seara asta l-am pus pe picioare. E blogul grupei 1, anul 1, de la FJSC. Un blog in care fiecare coleg/colega de grupa va putea sa publice articole. Un colt in care grupa 1 sa-si poata exersa condeiul.

Blogul e inca in constructie. Inca ne mai gandim la un nume, la un subtitlu sau cum sa il mai coloram. Inca il mai promovam printre colegii nostri. Insa toti cei cu care am vorbit s-au declarat incantati de idee si sunt nerabadatori sa scrie. Acum asteptam materialele lor.

Spicuiesc din textul de inceput scris de Coman Diana:

“Suntem ceva infim din Univers, o foarte mică parte dintr-un continent, un loc pe harta ţării noastre, un colţ din Bucureşti, undeva la etajul 6, Grupa numărul 1 de la FJSC.”

“Suntem grupa de francofoni, stăm în primele rânduri la cursuri, dansăm la baluri, cântăm la karaoke, ne batem cu zăpadă la munte, vorbim cu orele despre orice. Suntem la început de drum într-o viaţă plină de surprize.”

Acestea fiind spuse, va asteptam pe blogul grupei 1.