Scurte, reci si amuzante

Posted on March 23, 2009

0



Cu ceva timp in urma. Cu afaceri in Obor. Cautam un cadou pentru o persoana care imi era draga. Ies de la metrou. In dreapta un baiat imparte pliante. In stanga o tiganca vinde pulovere. Tiganca isi face non-stop reclama la marfa. Striga de-o auzi de la 10 metri: “Pulovere la 10 lei! Pulovere la 10 lei”. Baiatul e frustrat ca nu poate da pliantele mai repede din cauza zarvei pe care o face femeia. Merg sa imi rezolv treburile. La intoarcere vin tot pe acolo. Aceeasi tiganca, acelasi baiat cu teancul gros de pliante in mana. Tiganca ca si inainte: “Pulovere la 10 lei. Pulovere la 10 lei!” etc. Deodata, nervos, incepe sa tipe si baiatul: “Pliante pe gratis! Pliante pe gratis!”. Si imediat lumea a facut coada langa el sa ia cate un pliant, spre ciuda tigancii.

Acum cateva zile. In tramvai. Linia 19. Liniste. Doar prima statie. La a doua statie se urca o tiganca care incepe sa isi faca reclama la marfa: “Portofele la 3 lei. Cumparati portofele la 3 lei. Aveti loc pentru buletin, legitimatie si bani. O oferta pe care nu o auziti in fiecare masina!!!”. Da…slava Domnului ca nu ma impiedic in fiecare tramvai de oferte ca acestea.

Astazi. In metrou. Ma intorc de la Universitate. Pe ruta Piata Unirii – Dristor. Stau in picioare. Langa mine e un paznic de metrou. Se apropie o domnisoara si il intreaba: “Stiti cumva unde e statia Mihai Bravu?”. El: “Hmm….nu stiu domnisoara. Hai sa ne uitam pe harta.” Nu stiu ce e mai ciudat aici. Fata care se urcase in metrou fara sa aiba habar incotro merge sau paznicul care nu stia statiile de metrou.

P.S. 1: Sunt fascinat de Forbes, revista care a aparut azi si in Romania. Poate revin cu o prezentare dupa ce citesc mai mult din ea. Am mai citit si Foreign Policy, insa Forbes imi pare mult mai atractiva. Sunt toate sansele sa devin un cititor fidel al acestei reviste.

P.S. 2: Astazi am pierdut semifinala din Cupa Bobocilor la fotbal. Jurnalism – Administratie Publica: 1-4. Eu am jucat foarte putin, nu am reusit sa fac mai nimic. Mai mult nu comentez ca as incepe sa imi vars frustarile si nu e bine.