Sport & Jurnal & News – la primul parteneriat

Posted on March 30, 2009

4



Am reusit sa inchei de curand primul parteneriat cu blogul. Parteneriatul a fost facut cu site-ul de jocuri on-line jokopo.ro.

Jokopo.ro este o comunitate de utilizatori de internet ce doresc sa comunice on-line si sa-si petreaca timpul liber in mediul virtual. Pe site veti gasi o multime de jocuri on-line care provin de la 250 de producatori de jocuri locali si internationali. In momentul de fata baza de date totalizeaza un numar de peste 10.000 de jocuri structurate pe 166 categorii.

De acum Sport & Jurnal & News va pastra la Blogroll un link catre acest site – la categoria “Altele”, da-ti dati click pe Jocuri si ve-ti veti ajunge pe prima pagina a site-ului. In schimb, Jokopo va afisa la trei dintre jocuri un banner care va duce catre blogul meu. Daca vreti sa faceti o pauza de blooging, puteti sa va jucati cu Chuck Noris, puteti sa il costumati pe Mario sau puteti incerca sa potriviti siglele cluburilor de sport pe teritoriul SUA. Mie ultimul joc imi place cel mai mult. Dupa ce ati terminat jocul clickuiti pe banner-ul meu si veti fi redirectionat catre blog. Have fun!🙂

Cu aceasta ocazie vreau sa anunt si ca am facut primul banner pentru  Sport & Jurnal & News . Acesta e primul meu banner si de acum va sta la dispozitia tuturor, in bara din dreapta: Banner sport & jurnal & news

Si iata cum la nici sase luni implinite Sport & Jurnal & News isi arata primii dintisori in blogosfera.🙂