Sunt o tipa sic!

Posted on March 31, 2009

5



*** Singura mea poezie amuzanta. Vreau sa mentionez ca atunci cand am compus-o nu exista inca curentul pitipoancelor.***

Sunt o tipa sic!

Si la moda vreau sa zic.

Nu-s fudula, is cocheta

Si am freza de mocheta.

Vreau baietii la picioare!

Ma omoara mama mare,

De le dau cate-o gurita

Ma fac mult mai pestrita.

Sunt fata de mohican

Am facut scoala un an,

Nu am minte, dar am fusta

Io le las, la ce ma ajuta?

Sunt o tipa sic!

Niciodata nu ma contrazic,

Toata lumea imi poarta pica

Ca am talent de gagica.

Am parale-n buzunar

Si Audi in garaj.

Iau viteza! In zadar.

Am capacul la foraj.

Sunt o mare comunista

Dar nu-s deloc activista,

Prefer noaptea sa dansez

Prin disco sa ma distrez.

Nu mai am ce sa mai zic,

Dar sunt o tipa sic.

Sunt o fata de mare gasca

Pe toti va fac fleasca.