Am castigat 1900 lei la Astra!!!

Posted on April 1, 2009

6



Da, e pacaleala de 1 aprilie. :D  Nu am castigat nimic!😦

Am o mare bucurie si vreau sa v-o impartasesc. Azi dimineata am reusit sa imi umflu portofelul cu o suma importanta de bani.

Probabil stiti ca sunt un parior fidel. Pariez din cand in cand. De cele mai multe ori pierd, in rest castig doar sume mici intre 20-80 lei. Ei bine, aseara am reusit sa castig cea mai mare suma din viata mea. 1900 si ceva RON. Mai exact, 1905. 23 RON.

Cel mai adesea merg la Astra. Asa s-a intamplat si ieri dupa-amiaza, cand intorcandu-ma de la facultate am zis sa imi mai incerc odata norocul. Am intrat, am ales 10 meciuri. Am mers pe Portugalia, Maroc, am avut inspiratia sa pun X la Germania U 21 – Belarus 21, plus inca sapte meciuri din ligile inferioare ale Angliei. Mare mi-a fost mirarea sa vad “Eventualul castig”. Nu am crezut ca va iesi ceva, asa ca nici nu am urmarit meciurile. Dupa miezul noptii am zis sa verific rezultatele. Ma uitam perplex cum fiecare rezultat se potrivea cu ce am bifat eu. Cand am ajuns si la ultimul… cred ca am tipat!😀

19 000 lei. Azi dimineata am fost sa imi incasez banii, iar acum ii tin inmana. Primul meu mare castig. Oare ce as putea face cu ei? Sa imi iau un laptop? Sa cumpar multe carti? Sau sa-mi iau o fetita? (glumeam :D)

Posted in: Uncategorized