Cat de roman esti?

Posted on April 4, 2009

6



Am dat intamplator zilele trecute peste acest test.

Iata si rezultatul:

test cu romani

Cred ca testul minte. Nu stiu dupa ce anume s-a calculat punctajul, dar eu ma consider 100 % roman. In primul rand nu as parasi niciodata Romania, planurile mele de viitor se leaga de Bucuresti. In clasa a 12-a chiar am refuzat din start o propunere de a studia la Universitatea din Padova pentru ca eu imi doream sa vin in Bucuresti.

Stiu si ca 1 decembrie e ziua mondiala anti-sida. In cativa ani chiar am purtat simbolul luptei anti-sida la piept. Si nu mi-a fost rusine. Iar cu spaga… nu dau spaga pentru ca nu vreau ci nu pentru ca nu stiu cum. Prefer sa fiu corect.

Poti face si tu testul aici. Voua ce va iese? Sunteti romani? Credeti ca e corect testul?

Am dat peste test pe blogul lui Criss.

Posted in: De'ale vieţii