Tu

Posted on April 5, 2009

2



*** Scrisa pe la 16 ani. E ultima poezie pe care o public pe blog inainte sa plec in Italia. Voi reveni peste doua saptamani.***

Parasit pe-o veche stanca

Imi deplang a mea sarmana munca

Versuri multe am varsat

Pentru tine am oftat.

Tu esti un luceafar, o simpla zeitate,

Dar poti sa-mi umpli inima pe inserate

Cu o privire, cu un zambet, cu tot ce vrei

Tu esti un inger printre zei.

Tu esti lumina vietii mele,

O fantasma ce o visez,

Dar esti si-o alinare in clipe grele,

Un chip ce nu pot sa-l tradez.

Versurile nu-si mai au rostul,

Rimele curg, poeziile raman,

Ramai si tu si nu-mi dai drumul

In al meu spatiu izolat.

Te pot duce pan’ la stele,

Te pot face sa visezi

Cu al meu condei, cu a mea foaie

Te pot face sa vezi cat de dulce esti…

Posted in: Cuvinte alese