Searchuri – cadou la 6 luni

Posted on April 6, 2009

3



Maine se fac sase luni de cand scriu la acest blog. Cu aceasta ocazie va fac un mic cadou. Va ofer cele mai delicioase (sau ciudate) search-uri, alaturi de cele mai cautate de pe blogul meu. Cu ceva vreme in urma DeMaio isi publica in fiecare luni cele mai ciudate search-uri. De la el mi-a venit ideea. Insa eu fiind un blogger mai micut a trebuit sa astept putin pana s-au adunat cateva search-uri mai ciudate.

Va fac acest cadou mai devreme pentru ca maine voi fi pe drum spre Italia. Voi ramane pentru aproape doua saptamani acolo. Bagajul e deja gata, mi-am cumparat toate ziarele posibile pentru cat voi sta acolo, la fel mi-am luat si multe dulciuri. Mai ramane sa pun melodii pe Ipod si…sunt gata de drum.

Cat voi fi in Italia nu cred ca voi avea acces la net asa ca blogul va intra pentru vreo doua saptamani in stand-by. Sper sa nu ma uitati. Chiar sunt curios ce trafic voi avea in absenta mea.

Cel mai rau imi pare ca nu voi mai fi la curent cu noutatile cat voi fi plecat. Bine, o sa cumpar si din Italia ziare…dar vor fi prea putine informatii despre Romania. Ce greu o sa-mi fie fara net…

Acum va salut pe fiecare in parte si o sa-mi fie dor de voi. Sa fiti veseli si sa va distrati. Ne revedem peste doua saptamani.🙂

Si acum topurile…

Top 5:

1. bogdan fechita: de 59 de ori

2. funny soccer: 49

3. biblioteca@adevarul.ro: 40

4. silver church: 36

5. noua ordine mondiala: 33

Concluzie: Wow! Dar ma cauta lumea, nu gluma.


Searchuri ciudate


Categoria “Minti perverse”:

prostituate pe mess – ti s-au terminat minutele?

bunicute sexy – no comment!

intalnire in trei cu 2 fete si un sotAsa… Interesant…

femei 30-40 ani cu ID de messexista asa ceva?

cum sa dai teapa pe mess? si teapa pentru prietenii din lista de messla ce se mai gandeste romanul…

injuraturi in limba bulgara nu avem!

Categoria “Google rezolva tot”:

ce sa fac pentru a imparti pliante?

cum fac un pliant?

pliante ce scrie pe un pliant?

cum pot sa-mi fac o firma de distributie?

cum ajung la magazinul big berceni? – cu tramvaiul, cu metroul sau cu “ia-ma nene!”

cum arata un forum inainte de sfarsit? – cam ca forumul FJSC.

ce taste folosesc pt a scrie @ in italia? Si? Ti-a raspuns Google?


Categoria: “Ciudateniile lumii”:

sunt fata si ma cert cu colegii Nashpa. Nu e de bine.

clasametul cupelor in liga I avem cupe in Liga I?

mi-e dor de tine cea mai buna prietena si imi va fi dor de colegi de clasaTe cred, dar de ce te confesezi lui Google si nu ei/colegilor de clasa?

cele 10 porunci religioasesunt si porunci nereligioase?

blonda de la sport te-ai indragostit, asa-i?

dan diaconescu de rasul lumiimare dreptate ai.

top al topurilor nickuri célèbreNu am cuvinte…

hi5 about me tare – tu chiar vrei totul mura in gura de la Google?


Categoria “Marile Dileme”:

ce este de facut daca nu sunt fotogenic? – sa te ascunzi

ce parere am despre mine? probabil una foarte proasta daca o cauti pe Google.

ce parere ai de mine? – cred ca iti lipseste stima de sine.

cine a poruncit cele 10 porunci? eu am auzit ca Dumnezeu…dar nu bag mana in foc.

care sant cele 10 porunci?mai du-te pe la biserica!

unguri sau tigani? hmm…grea dilemma. Voi ce ziceti?

ce sa imi scriu in jurnal? Culmea jurnalului. Sa iti faci un jurnal si sa nu stii ce sa scrii in el.

cum pot sa imi imbunatatesc viteza?Depinde…ce viteza?

ce pot sa fac daca ajung in spania azi? – Sa cersesti…

ce haine se mai gasesc in big castani? Haine la pret redus.

Categoria “Gramatica”:

cum se scrie corect cu cifre 16,14? – Off…

cum se scrie ma sau m-a – depinde de context

gramatica romana cum se scrie imi?Cu î din i. ;)

prescurtare la doamnaasa de greu o fi? Dna..

as vrea gramatica iti dam. Cum sa nu.

calc-o corect gramatical :|

totul e bine cand se termina cu bine-e proverb? nu, e zicatoare.