Haideti sa scriem o poezie!

Posted on April 30, 2009

25



De curand mi-a venit ideea unei poezii. Dar o poezie care sa fie mai aparte, mai speciala. O poezie compusa de toti. Da, chiar asa. Si nu, nu e deloc greu.

Cam asta mi-am imaginat eu: deoarece sunt gazda eu voi propune primul vers. Pe urma fiecare va continua printr-un comentariu sa adauge un vers. Atentie, un singur vers! Conditia mea e ca versul sa aiba coerenta cu precedentul (adica sa aiba un sens). Nu e neaparat nevoie ca versul vostru sa aiba un sens cu poezia in ansamblu ci doar cu versul precedent.

Pe cat posibil, incercati si o rima, dar nu e absolut obligatoriu, atat timp cat versurile se leaga intre ele si exista o continuitate.

Pe urma voi strange toate versurile si voi posta poezia. Probabil nu va iesi o mare capodobera, dar cred ca va fi amuzant si pe de alta parte, sunt curios in ce directie o va lua poezia. Haideti sa incercam.🙂

Nota: Versul e de la inceputul unei poezii pe care am scris-o in adoloscenta. Ma gandeam chiar ca la sfarsit sa public ambele poezii (a mea si cea care va iesi aici) ca sa comparam si mai mult directia spre care se indreapta poezia de aici.

Later Edit: Pentru aceasta poezie nu e nevoie de inspiratie, nu o asteptati, e nevoie doar de un vers care sa aiba un inteles cu precedentul. Nu imi doresc sa iasa o capodopera, ci ceva amuzant.

Si acum, primul vers:

“La capat de drum am ajuns”

Posted in: De'ale vieţii