Cum e sa ai o stire…

Posted on May 13, 2009

5



Primele mele stiri publicate pe Prosport. Aici, aici si aici.

Prima stire a fost, cred, publicata in exclusivitate in Romania. Am dat informatia cu 30 de minute inainte sa apara pe Mediafax si cu 40-45 minute inainte sa apara pe Sport.ro. Pe Gsp a aparut si mai tarziu. Textul nu e foarte bine scris. L-am scris foarte repede si m-am simtit oarecum presat. Nu de ceilalti, ci de mine insumi. Voiam sa dau cat mai repede informatia ca sa fim primii care o publica. Imi fac mea culpa pentru textul care probabil e cam incoerent, dar scopul meu a fost de a informa cat mai repede, nicidecum sa ansamblez.  Sunt totusi multumit ca am fost primii care a dat informatia si inca cu mult timp inaintea concurentei.

Asta, transferul lui Diego la Juventus si reactia lui Bernie Ecclestone despre posibila retragere a echipei Ferrari din Formula 1 sunt primele mele exclusivitati. Primele mele stiri. Acum m-am mai linistit, dar pana cu ceva timp in urma am fost foarte entuziasmat pentru primele mele articole publicate.  Sa va mai spun ca articolul despre posibila retragere a Ferrari din F1 are peste 6 000 de vizualizari pana acum?

P.S.: Nu eu am pus titlul la prima stire. De altfel in text am precizat ca Ferrari se retrage, doar daca FIA nu renunta la regulile pe care vrea sa le impuna de la anul. Titluri asemanatoare cu cel de la stirea mea sunt si in presa din Italia. Cred ca multi au comentat fara ca sa citeasca toata stirea.

Posted in: De'ale vieţii