Definitely, maybe

Posted on May 20, 2009

0



Vi s-a intamplat vreodata sa urmariti un film si sa aveti impresia ca povestea  din acel film seamana atat de mult cu a ta?  Că coincide atat de mult cu experientele prin care ai trecut? Cati dintre noi nu s-au identificat cu o melodie? Sau cu o poezie? Cine nu a formulat expresia: “Imi place asta pentru ca ma descrie”?

Acest sentiment l-am avut eu cand am vizionat filmul “Definitely, Maybe…“. Pe toata perioada filmului am avut ciudata impresie ca acolo e de fapt povestea mea. Erau prea multe coincidente. Incepand de la fete, urmand cu povestea celei dintai (Da. E identica. Mi-a fost “furata” de un prieten bun. Diferenta e ca nu am cerut-o in casatorie. :D) si alte mici detalii care coincid cu experiente prin care am trecut si eu.  Apoi tot acel amalgam de sentimente, care e cuprins de minune in aceasta replica:

“E complicat, nu? Adică, eşti îndrăgostit de April, care era îndrăgostită de Lucas, care s-a îndrăgostit apoi de tine, dar tu erai îndrăgostit de Summer, care era de fapt mereu îndrăgostită de Hampton. Şi acum, ca tu eşti îndrăgostit de April, ea e îndrăgostită de Kevin. Şi nimeni nu e îndrăgostit de tine.”

Asta a reprezentat momentul culminant pentru mine. Trebuie doar sa inlocuiesc numele si pot spune ca e vorba despre mine.

La fel ca personajul si eu am vrut un timp sa ma concentrez pe scoala si pe cariera, incercand sa trec pe plan secund viata personala.

Acum cred ca sunt in momentul in care spun povestea, nu?😀

Si da. Daca viata mea ar fi un film, atunci probabil ar fi o comedie romantica.🙂

P.S.: Pentru a intelege acest post e indicat sa vizionati filmul. Iata un trailer:

Posted in: De'ale vieţii