Mingea-n poarta se invarteste, pac, pac, pac

Posted on May 27, 2009

1



Am constatat ca in ultima perioada nu am mai scris asa mult pe blog. Cauzele sunt multiple. Practica la Prosport, care m-a facut sa imi concentrez atentia mai mult pe articolele care le scriu acolo (pe care le puteti citi aici, atat cele scrise pana acum cat si cele care vor mai fi). Sesiunea de examene care a inceput. Am dat deja unul luni care m-a lasat foarte frustrat. Am avut doar 30 de minute la dispozitie si 3 subiecte de dezvoltare. Logic, timpul nu mi-a ajuns sa scriu la toate cele 3 subiecte. Am scris la primele doua, iar cand sa trec si la al treilea, m-am trezit cu foaia luata de pe banca, ca cica a trecut timpul. Asta cu toate ca stiam la acel subiect si ma pregateam sa scriu. Si uite asa ma lipsesc de o nota buna.

Dar nu despre asta voiam sa va vorbesc. Ci despre fotbal. Da, al nostru. Vroiam sa scriu de mult de etapa din wekeendul acesta si despre fuziunea dintre Steaua si Urziceni. Din pacate, nu am avut timp. Acum tocmai ce am terminat de facut o groaza de exercitii pentru portofoliul la franceza si mi-am facut putin timp sa spun cateva chestii.

Apropo de fuziune, mi-a placut mult noul imn pentru nou-nascuta echipa compus de Marius Nitu de la Prosport.

“Oo, oo, ee, ee, Fiecare razboi il ducem cu avocatii sus

Avem 22 de eroi, multi adversari de rapus

Avem nume chinuit, roz-maro culori

Avem sange latin

Suntem invingatori!”

Iar refrenul mi-a placut si mai mult:

“Mingea-n poarta se invarteste, pac, pac, pac

Becali se-nveseleste, pac, pac, pac

Cu creditul si bomboana, pac, pac, pac

Se naste rapid campioana, pac, pac, pac.”

Restul il stiti. Daca nu, recapitulam. Dupa un sezon dezasturos al Stelei, lui Becali i-a venit ideea salvatoare. Fuziune cu Urziceni si astfel echipa sa va juca si anul acesta in Liga Campionilor. Ce conteaza daca prin regulament nu e permis? Ce conteaza ca va mai distruge o echipa construita cu atata migala de Dan Petrescu?

Asa cum spunea si Dan Filoti in editorialul de ieri, era prea frumos ca acest sfarsit de campionat sa nu se termine fara un scandal. Si, ca intotdeauna, in cetrul acestor scandaluri e mereu Becali si implicit Steaua. Am avut valiza, am avut brigheta, acum avem fuziune. Oare la anul ce va urma?

In seara asta se joaca finala Ligii Campionilor. Acolo cu siguranta vom vedea fotbal adevarat. Sper sa pot reveni cu o relatare dupa meci.

Cam atat pentru moment, voi scrie mai multe cu alta ocazie.

Posted in: Fotbal de la noi