Am fost la ZBB

Posted on May 30, 2009

2



Azi, dupa examen (care apropos a fost foarte ok), am trecut si pe la Casa de Cultura a Studentilor unde astazi are loc Ziua Bloggerilor Bucuresteni (ZBB).

Am mers cu intentia de a ma uita putin pe acolo si apoi sa plec acasa, dar am sfarsit prin a sta vreo trei ore pe acolo. Si mi-a placut, de ce sa nu recunosc. M-am revazut cu o fosta colega din liceu (ce surpriza placuta!) si cu cativa prieteni.  Mi-a placut spectacolul oferit de teatrul Masca. Mai jos sunt cateva poze pe care le-am surprins in timpul spectacolului.

Am mai fost si la o conferinta. Nu am inteles mare lucru, dar cred ca era si Zoso pe acolo. Nu il cunosc asa bine (personal nicidecum), asa ca nu pot baga mana in foc ca era chiar el.  Ce mi-a placut mai mult la conferinta a fost fraza de sfarsit a dl. Gabriel Pusca: “Inima mea e ca a voastra!” Ce m-a mai facut sa zambesc.

Aaa…trebuie sa o spun si pe asta: m-au recunoscut doua domnisoare.😀 Eu nu le stiam, dar au venit la mine si mi-au spus ca ma cunosc dupa blog. Cred ca e prima oara cand ma recunoaste cineva dupa ceea ce fac. Si e un sentiment asa placut. Ce mai…ma simt vedeta.😀

Lumea a fost pe acolo, probabil si cativa cunoscuti si de toate categoriile (elevi, studenti, parinti, indragostiti, cofetarese etc). Insa nu 3 000! Mi-au mai placut benzile desenate ale lui SCC . La etajul 1 erau lipite pe un perete niste benzi. Insa doar desenele. Dialogul eram invitati sa il scriem noi. Mi-a placut initiativa asta.

Oricum, ZBB a fost o idee foarte buna, insa promovata foarte prost. Cred ca ceva bun a iesit totusi de la aceasta initiativa. Totusi ar fi mai ok ca aceasta idee sa fie putin adjustata, sa primeasca unele imbunatatiri. Eu as vedea ZBB ca o intalnire intre toti bloggeri, indiferent de vechime, trafic sau statutul de celebritate. Scopul principal ar putea fi socializarea, dar s-ar putea introduce in program si evenimente formale (conferinte sau prelegeri ale bloggerilor) sau informale (clubbing, activitati de relaxare etc).

Greseala organizatorilor e ca au gandit ca ZBB sa fie o modalitate de promovare cat mai variata a blogurilor. Evident, bloggeri cu vechime si cu trafic constant nu au avut nevoie de o astfel de promovare. Asa ca au spus pas.

Eu nu m-am inscris la ZBB, nu am avut intentia de a merge acolo pentru a-mi promova blogul ci am mers doar pentru a vedea persoane asemanatoare mie si cu aceiasi pasiunea ca a mea.

Daca vorbim de Ziua Bloggerilor Bucuresteni oare nu asta ar trebui sa fie scopul? Socializarea, nu marketingul si promovarea. De asta cred ca ZBB e o idee buna, dar implementata prost. Bineinteles, o greseala e si cum s-a promovat evenimentul, dar asta e deja o alta discutie pe care nu am sa o abordez.

Iata si cateva poze:

UPDATE: Despre ZBB au mai scris: BuddhaRaluxa, Berilac si Am doar 18 ani.