Am castigat la LOTO?

Posted on June 9, 2009

10



Ma trezesc, ca de obicei, tarziu. Imi beau ceaiul si deschid PC-ul. Ma uit putin pe blog, pe urma in casuta de mail. Cea de pe yahoo e ok. Niste comentarii la blog, newsletterele de dimineata si cam atat. Intru si pe cea de pe gmail. Si ce sa vezi aici. Un mail de iti sare inima din corp. Subiectul mail-ului: “CONGRATULATIONS: YOU HAVE WON A CASH PRIZE FROM MEGA MILLIONS LOTTERY AWARD” . Ma scarpin a nedumerire. “Bai, asta nu ar trebui sa fie in spam?”. Chiar daca titlul e pompos, nu as prea crede una ca asta. Citesc mail-ul si totul pare veridic. Sau nu?  Aruncati si voi o privire si dati-va cu parerea. E spam? Sau e pe bune. Dar daca ar fi spam, ce fel de spam ar fi asta? Nu promoveaza nimic. Poate doar loteria aia fantoma.

Sa inteleg ca a fost o mare loterie la care au participat toate adresele de mail, iar eu am avut marele noroc de a iesi pe locul 9. Unde am castigat….cat?? 6 500 000, 00 lire??? Stiu…e incredibil! Dar prefer sa raman cu picioarele pamant. Nu de alta, dar acum cateva luni primeam un mesaj pe Cosmote cum ca am castigat o plasma de la Domo. Bineinteles…vrajeala.

P.S. 1: Am sters datele importante ca sa nu imi furati premiul.😛

P.S. 2: Nu uitati de concursul meu. Au mai ramas 3 zile ca sa raspundeti la intrebarea: “De ce ne place sa citim?”

Posted in: Uncategorized