Vacanta!

Posted on June 16, 2009

4



Astazi am dat ultimul examen din sesiunea de vara. A fost chiar mai usor decat ma asteptam. Bineinteles, am avut grija sa ma incurc putin la niste intrebari nu prea grele, asa cum fac de obicei. Cu toate acestea nu a fost rau.

A trecut si a doua sesiune. Cu toate acestea trebuie sa recunosc ca nu m-am ridicat la inaltimea sesiunii din iarna, cand am reusit marea performanta de a nu avea nici o restanta. Sunt vreo doua materii la care ma astept la ce e mai rau. Dar cine stie…poate ca pana la urma a functionat tactica cu “Ala-Bala-Portocala” la examenele cu intrebari-grila si poate trec si eu cu minimul necesar. Speranta moare ultima.:D

Odata cu sesiunea a venit si vacanta. S-a mai terminat an. Primul meu an ca student. Ce repede a trecut. In liceu numaram zilele pana luam vacanta, acum timpul trece fara sa-mi dau seama. Si uneori regret asta. Parca as mai vrea sa mai tina putin. Sa mai mergem la un curs. Sau la un suc in jeg. Sa pierd metroul pentru ca e muzica faina in club. Sau sa ma aduca Montugii cu masina lor acasa. Sa merg pe stadion cu colegii sau la un fotbal la Drept. Toate astea parca au trecut prea repede.

In curand se va face un an de cand sunt in Bucuresti. Un an de care pot sa spun ca sunt mandru, chiar daca a trecut fara ca macar sa-l simt.

Cel mai rau o sa imi para de colegele mele (si de colegi, desi nu prea am:P) pe care am sa le vad foarte rar in perioada vacantei. Poate chiar deloc, pana la inceperea anului 2. Asta desi unele din ele mi-au transmis ca ma asteapta la sesiunea de restante din toamna. Totusi, intre sesiunea de restante din toamna si primul tutorat din octombrie, eu parca mi-as dori sa le revad mai mult la tutorat.:D

O sa-mi fie tare dor de voi. Sa ramaneti la fel de frumoase, vesele si haioase asa cum va stiu eu.

In ceea ce ma priveste, nu am sa-mi fac planuri pentru vacanta. Le vom descoperi pas cu pas, cand vor aparea.🙂

Va pup/imbratisez/strang mana pe toate/toti.

O vacanta placuta!

P.S.: Prima colega careia i se face dor de mine in vacanta si imi da un sms, are un suc din partea mea, in toamna.:D

Posted in: De'ale vieţii