Diverse si cateva poze

Posted on June 26, 2009

0



Am senzatia ca in ultima vreme trec printr-o perioada “NU”. Adica aceea perioada in care NU mai am inspiratie, in care ideile NU imi mai apar si in care oricat as incerca sa scriu ceva NU imi iese. In ultima vreme viata imi apre mai mult cu nuante de negru si alb.

Asa ca nu voi scrie prea multe nici acum. In lipsa de cuvinte va las cateva poze gasite pe ici, pe colo.

P.S.: Aseara a murit Michael Jackson. M-a surprins nu atat vestea, cat si faptul ca am aflat foarte repede. Cred ca am aflat la o ora, maxim doua dupa ce s-a intamplat. In ultima perioada ma surprinde tot mai des cat de repede ajung unele informatii la mine.

Dar Michael nu va fi singur in cimitir, va avea alaturi pe cineva

la fel de cunoscut si de celebru:

1_paris

Prin urmare, viitorul suna bine:

2_viitor


Mai ales ca americanii au gasit solutia iesirii din criza. Iarna asta vindem bulgari la 1 dolar/bucata!

bulgari de zapada

Asa ca aceste imagini vor fi in curand uitate:

6_bus_school

Stiu ca uneori viata pare nedreapta:

4_caine_pisica

Dar veti intalni fiecare o super domnisoara araba, printesa super-talentata, de maneliste invidiata cara mai e si forta Europei…ce mai: o mare productie

(P.S.: pe asta cred ca am gasit-o inaintea Iepurasului de la cocalari.com :D)

5_fata

Dar nu uitati: Viata inseamna Libertate!

(ce urmeaza dupa libertate, adica cand domnul intalneste asfaltul…va las sa va inchipuiti)

7_libertate

Posted in: Să mai râdem!