Nu mai scriu…

Posted on July 5, 2009

11



Intr-adevar nu am mai scris nimic de ceva timp. Si la cum stau lucrurile acum, nu cred ca am sa mai scriu prea mult nici in viitorul apropiat. Nu spun un NU definitiv, dar e nevoie de o pauza mai indelungata in care sa imi pun gandurile in ordine. Nu pot sa zic ca nu mai am subiecte. Subiecte si lucruri interesante se intampla in fiecare zi. Din pacate, in perioada asta nu reusesc eu sa le mai percep si sa le redau cu acelasi entuziasm ca inainte. Imi lipseste inspiratia, concentrarea si rabdarea. Asta poate si pentru ca ma concentrez prea mult pe alceva.

Si daca acest ceva nu va iesi pana la urma, chiar acum cateva secunde mi-a venit o idee foarte buna pentru a resucita pasiunea mea pentru scris. Dar sa mai asteptam putin. E vara, e cald, e nevoie de o pauza. O pauza in care sa-mi analizez optiunile mai bine si sa prind din nou entuziasm si pofta de scris.

Poate ca aceasta pauza va dura o zi si maine voi reincepe sa scriu despre toate, cu aceeasi placere ca si inainte. Sau poate ca va dura cateva saptamani. Un singur lucru e cert. Nu voi inceta niciodata sa scriu.:)

In alta ordine de idei:

1. Azi am luat amenda de la RATB. Cica nu era valabil biletul meu. Avea stantate doua gauri, iar pe traseul acela trebuia sa aiba 3.:)) Cat ghinion! Ce-i drept, era un bilet mai vechi pe care il tineam de vreo 4-5 luni in buzunar in caz ca dau ochii cu un controlor. Pana la urma am dat ochii cu ei si nu a mers.

Lasand de o parte faza, mi se pare ridicol sa dau 1,3 lei pentru un bilet cand eu am nevoie sa merg cu autobuzul 3 statii (Aviatorilor – Casa Presei). Daca strabateam tot orasul cu el, sa zicem ca era ok…dar pentru 3 statii? Si nici sa-mi fac abonament nu-mi convine ca si aici e o diferenta enorma intre produsul oferit si costul lui.

Sa facem o comparatie cu Metroul. Aici un abonament e 25 lei si poti merge cu toate magistralele. Folosesc metroul pe distante lungi prin oras, asa ca imi convine sa dau 25 lei pe luna. In schimb la RATB un abonament pe o linie costa 30 de lei, pe doua linii 35 lei, iar pe toate autobuzele 50 lei. Sa iau abonament pe o singura linie nu poate fi vorba deoarece se intampla sa merg cu mai multe autobuze. De exemplu, merg 3 statii cu 102 pana la metrou Grigorescu si 3 statii cu 131/331/330/335 de la Aviatoriilor la Casa Presei. Plus alte trasee ocazionale. Si atunci de ce as da 50 lei pentru un produs care il folosesc mai putin ca metroul? Si nu am spus nimic de conditiile proaste din RATB.

Cand or oferi cei de la RATB preturi ca cei de la METROU, ei bine atunci o sa-mi cumpar abonamente si bilete. Pana atunci nu au decat sa ma prinda controlorii. Vorba unei prietene: de acum fac pe surdo-mutul.:))

2. Spre seara am fost in Piata Constitutiei unde niste motociclisti plictisiti sa se tot dea cu motocicleta pe pamant au zis sa vada si cum e in aer, asa ca s-au intrecut in demonstratii pe o rampa amenajata in fata Casei Poporului.

La motociclisti a fost frumos, lume multa…cu telefoanele, aparatele de fotografiat, camerele in aer asteptand sa le intre acrobatul in cadru. Aia 4 care au sarit nu s-au lasat mai prejos oferind niste sarituri foarte frumoase. E prima oara cand am fost la un astfel de eveniment, asa ca nu pot oferi grade de comparatie.

Uite si cateva poze:

Posted in: De'ale vieţii