Si totusi va fi bine! :)

Posted on July 10, 2009

5



E un lucru aproape sigur ca nu se va putea sa continui la Prosport. Chiar imi pare rau, era un vis mai vechi pe care speram sa mi-l indeplinesc. Insa, cel putin in viitorul apropiat, nu se va intampla. Experienta la Prosport mi-a facut mult bine. Am intalnit multi oameni foarte simpatici care m-au ajutat enorm si cu care am comunicat surprinzator de bine si tin sa le fiu recunoscator pentru asta. Nu e sfarsit de drum, orice e posibil in continuare. Dar mi-am dat seama ca, cel putin pentru moment, nu are sens sa ma mai amagesc.

DAR nu dezarmez. Trist am fost in primele doua ore, pe urma m-am gandit ce as putea face in continuare. La Prosport am invatat multe pe care le pot pune in continuare in aplicare. Aveam o idee mai veche, o idee de proiect care odata cu incetarea activitatii mele la ei se poate realiza. Si la acest proiect am gasit surprinzator de repede persoane care sa ma sustina si sa ma ajute la realizarea sa. Chiar acum am sa incep sa lucrez la el si in curand voi avea placerea sa va prezint propriul meu proiect, la care o sa ma implic total in urmatoarele luni. Mai multe detalii, in curand!🙂

Va multumesc tuturor pentru ajutorul si increderea pe care mi-o oferiti in fiecare zi. Simt din nou ca pot face ceea ce stiu mai bine sa fac.

Posted in: De'ale vieţii