Sa luam interviuri!

Posted on July 22, 2009

6



Zilele trecute mi-am dat seama ca de aproape un an, de cand am venit in Bucuresti, am cunoscut multe persoane interesante cu care in timp am devenit prieten. Aproape toti cei din jurul meu au ceva interesant la ei, care poate starni curiozitatea celorlalti daca acest ceva este expus cum trebuie.

Si daca tot imi petrec timpul cu asa multe persoane mai cunoscute, de ce sa nu profit putin de asta? Asa ca de acum voi avea o categorie speciala, cu interviuri, pe blog. Interviurile vor fi cu prietenii mei, adica lume cu care am socializat cel putin o data. Va asigur, sunt personaje foarte interesante. Iar daca nu sunt, nicio problema. Le fac eu sa para interesante.:))

Poate cu timpul ma voi extinde si voi oferi interviuri si cu persoane pe care le stiu mai putin personal. Dar, pentru viitorul apropiat prietenii au prioritate. Primul interviu e deja in lucru si va fi publicat in curand.