Contrast

Posted on August 1, 2009

6



sadAm iesit de la Casa Presei si am luat autobuzul. O zi ca oricare alta. Pe Kisself o portiune din  strada era blocata. Pe la mijlocul ei politie, ambulante si paramedici. Si un accident grav. O masina era rasturnata si tamponata rau. Drama si suferinta se simtea inca din autobuz. Am mers mai departe.

Am luat metroul si apoi, din nou, autobuzul. Peste cateva statii, pe la Institutul National de Medicina Legala “Mina Minovici”, o parte din strada era din nou blocata. Pe ea mergea un alai de nuntasi condusi de un mire si o mireasa. Si cateva masini imbodobite de nunta. Fericirea si entuziasmul se simtea in aer. Am mers mai departe.

Aseara am dormit mai bine ca oricand. M-am sculat zambind pentru ca am avut cel mai frumos vis din ultima perioada. Si pentru asta stiam ca va fi o zi frumoasa. M-am sculat cu multa lene, m-am imbracat in graba si am mers mai departe.

In seara asta sunt trist. Toata ziua a fost un contrast ciudat. Dar stiu ce voi face. Voi merge mai departe.

***

De ascultat:

Posted in: De'ale vieţii