Studiu de haz

Posted on August 3, 2009

4



***Prea am dat-o in pesimisme in ultima perioada,

asa ca hai si cu putin umor.***

Asta seara s-a intamplat sa fiu la Unirii, in fata la Mc Donald’s, sa astept pe cineva. Asteptarea a durat ceva mai mult, iar dupa ce am citit vreo doua pagini din Prosport am inceput sa ma plictisesc. Ca sa imi mai treaca am inceput sa studiez oamenii. Mi-am luat si notite. Concluziile le gasiti aici:

  • Probabil ca e cel mai mare loc de dat intalniri. Tot timpul au fost cel putin 10 persoane care asteptau pe cineva.
  • La intalnire nici un cuplu nu s-a imbratisat. Foarte putini s-au tinut de mana. In schimb se poarta sprijinitul pe umeri fetei.
  • Mereu e fata cea care pupa baiatul. De  cele mai multe ori pe obraz.
  • Un tip a venit cu un trandafir alb. I l-a dat unui baiat si au mers mai departe.
  • Un alt baiat s-a oprit la floraria din apropiere. A cumparat niste flori mici. Le-a platit si a dat sa se intoarca, dar a dat nas in nas cu o tipa draguta. Ea l-a sarutat. El, putin surprins si panicat, i-a dat florile. Au mers mai departe. Da, se tineau de mana.
  • Doar ei au venit la intalnire cu flori.

Moda de vara aceasta:

  • Pe cat posibil, bluze si maieuri din care sa se vada cel putin 30-40 % din sani. (lipsa de ocupatie si ceva urme de plictiseala, repet.)
  • Pantalonii fetei sa nu fie mai mari decat boxeri unui baiat.
  • La baieti nu m-am uitat, desi am remarcat vreo doi ciudati.

P.S.: Maine vom avea un nou super-interviu. Fiti pe faza!:)

Posted in: Să mai râdem!