Premiul “Blog de Oro”

Posted on August 14, 2009

8



premiu_1

Acum cateva zile am castigat un premiu “Blog de Oro”, după ce am fost nominalizat de Sandy la categoria “Pentru pasiunea imensa cu care abordeaza sportul”.

Deoarce mi se pare o initiativa foarte draguta, voi continua si eu traditia oferind 10 nominalizari la acest premiu. Iata si pariurile mele:

  • Pentru cel mai bun blog care exista in Romania si pentru ca face totul din placere si nu urmareste castigul material: Krossfire.
  • Pentru cel mai bun blog sub 18 ani si cea mai promitatoare bloggerita: Alle.
  • Pentru colegul cu cel mai misto blog: Andi.
  • Pentru cea mai sexy si mai talentata bloggerita: Pyuric.
  • Pentru bloggerul care ma face la fiecare post sa rad: Groparu.
  • Pentru sprijin si ca m-a ajutat sa patrund in on-line: Sandy.
  • Pentru blogul care ma informeaza cel mai bine: Reporter Virtual.
  • Pentru blogul cu cele mai frumoase poze: Madalina.
  • Pentru cel mai bun blog al unei colege de an: Dyutzza.
  • Pentru cel mai bun blog de calator: Ancuta.

Si ar mai fi si alti, dar nu am decat 10 nominalizari la dispozitie.

***

Daca te afli printre cei mentionati de mine, poti face si tu, la randul tau, 10 nominalizari pentru “Blog de Oro”. Arata si tu care sunt blogurile pe care le apreciezi si de ce. Acordarea Premiului are urmatoarele reguli:

1. afisarea premiului

2. afisarea linkului celui care a acordat acest premiu

3. oferirea lui la 10 bloggeri

4. informarea bloggerilor prin mesaj

Posted in: De'ale vieţii