Prima apariţie – Eu, în Stud-Life

Posted on August 17, 2009

3



Aşa cum am anunţat în urmă cu câteva zile pe twitter, luna aceasta revista Stud-Life a binevoit să primească în paginile ei şi un interviu cu mine. Este prima mea apariţie într-o revistă, deci…emoţii.:)

De fapt, când aveam 12 ani am mai apărut într-un articol din defunctul ziar “Naţional” (apropo, mai există sau nu? Auzisem că şi-a schimbat numele…). Dar atunci nu eu eram personajul principal, ci şcoala din care făceam parte. Eu eram doar unul dintre elevii despre care s-a povestit în articol.

Revenind la subiect, interviul este despre blogginng, evident. Chiar la mijlocul revistei, eu şi Ana vorbim despre ce înseamnă blogul pentru noi. Ca o coincidenţă, una din fetele de care mi-a plăcut mult şi m-am înţeles foarte bine  în liceu se numea tot Ana, aşa că a fost puţin ciudat să văd cum au pus VS.-ul ăla între noi.:D

Dacă nu aţi prins acest număr al revistei aveţi posibilitatea să o răsfoiţi şi aici. E o revistă foarte mişto, scrisă de studenţi pentru studenţi. În fiecare lună ies cam 10.000 de exemplare care se distribuie gratuit studenţilor. În numărul doi am trimis şi eu un interviu (tot cu doi bloggeri) pe care l-au şi publicat.

Dar gata cu vorbele, acum vă las şi pe voi să citiţi interviul:

Prima pagină:

pag 1

A doua pagină:

pag 2

Văd că am dat răspunsuri luuungi. Sper că nu v-am plictisit.:D

P.S.: Pana la urma tot mi-au gresit link-ul blogului.:) Corect e sportjournal.wordpress.com, nu sportjurnal.wordpress.com.

Posted in: De'ale vieţii