Îmi caut semenii

Posted on August 20, 2009

2



După interviul pe care l-am dat în revista Stud-Life am rămas cu două curiozităţi şi aş dori să caut anumite persoane. Mai exact, să îmi caut semenii.

Bloguri personale sunt o mulţime în blogosferă. Însă mai există bloguri în spatele cărora se află persoane care nu aud? Ar fi interesant să aflu dacă ar mai fi oameni ca mine. Până acum nu am mai întâlnit ceea ce mă face sa cred că sunt singurul astfel de blogger din România. O fi într-adevăr aşa?

Pe urmă aş căuta şi bloggeri din Roman (judeţul Neamţ). Există vreo cineva de acolo care scrie? Acum stau în Bucureşti, însă domiciliu încă îl mai am într-un sat din apropierea Romanului. Nu m-aş aştepta să găsesc vreun blogger printre consătenii mei, aşa că lungesc puţin aria la oraşul Roman şi împrejurimi. Din Piatra Neamţ ştiu câţiva bloggeri, unul chiar mi-e coleg. Sunt însă curios dacă există şi din Roman.

Oare sunt singurul din cele două categorii? Dacă nu e aşa şi ştiţi astfel de bloggeri v-aş fi tare recunoscător dacă mi-aţi spune.:)

Update: Am găsit câteva bloguri din Roman aici. Mai rămâne să găsesc şi bloggeri din prima categorie.:D

Posted in: De'ale vieţii