CONCURS: Recomandă-mi o carte!

Posted on August 22, 2009

59



UPDATE: Concursul s-a incheiat. In seara aceasta am ajuns la cea de-a 102-a recomandare. In urmatoarele doua zile voi publica si numele castigatorului.

Veneam eu într-o seară acasă de la servicu şi cum mă plictiseam mi-a venit deodată ideea să mai fac un concurs pe blog. Cum ideea asta părea să-mi ocupe bine timpul am început să mă gândesc tot mai mult la ea. Şi dacă m-am tot gândit, apoi hai să îl şi facem. Să nu rămână bietul concurs doar la stadiul de idee.

Citiorii fideli mă ştiu şi cunosc faptul că mie două lucruri îmi plac: fotbalul şi cărţile. A, de fapt îmi mai plac şi fetele, dar la astea nu prea am eu noroc. Bun… şi dacă îmi plac cărţile ce ar fi să îmi recomandaţi voi câteva?

Nu contează dacă le-am citit sau nu. Ideea e să îmi recomandaţi…să zicem…102 de cărţi (numărul autobuzului cu care merg cel mai des). Fiecare are dreptul la cel mult 5 (cinci) recomandări. O carte nu se poate recomanda a doua oară de un alt participant. Dacă se întâmplă aceasta atât eu, cât şi cititorii pot atrage atenţia iar persoana care a făcut nominalizarea are dreptul să recomande altă carte.

Când vom ajunge la cea de-a 102-a carte nominalizată voi oferi şi premiul ca să nu faceţi munca degeaba. Va fi un singur premiu, o carte foarte faină citită de curând. Nu îi dau numele ca să nu influenţeze nominalizările pe care le faceţi.

Cum voi acorda premiul? Ei bine, din cele 102 de recomandări ale voastre voi bifa toate cărţile pe care le-am citit deja. Totalul acestor cărţi îl voi înmulţi cu 3 (numărul hainelor de pe mine din acest moment), pe urma voi scădea 9 (luna naşterii mele), voi aduna 29 (ziua naşterii mele) şi voi împărţi la 6 (numărul biscuiţilor pe care îi mai am în pachetul din care mănânc acum şi/sau al zilelor de când sunt singur acasă). Rezultatul acestui calcul va coincide cu numărul cărţii recomandate care va lua premiul. De exemplu, dacă rezultatul este 47 atunci persoana care a recomandat cea de-a 47-a carte va primi premiul.

Câteva sfaturi:

–         puteţi lăsa oricâte recomandări vreţi, dar să fie minim 1 şi maxim 5.

–         Recomandarea să conţină cel puţin numele cărţii şi al autorului. Pe lânga aceasta aş aprecia dacă faceţi şi o scurtă descriere a ei, dar asta nu e obligatoriu.

–         Aş aprecia de asemenea să fie cărţi citite de voi, care v-au plăcut ci nu primele 5 cărţi găsite pe google.

–         Ca să aveţi mai multe şanse de câştig şi să facem concursul mai interactiv nu faceţi toate cele 5 recomandări la care aveţi dreptul într-un singur comentariu. Puteţi face şi câte o recomandare în comentarii separate. Mai exact puteţi face o recomandare azi şi una peste 2-3 zile, după ce mai recomandă şi alţi.

–         Lăsa-ţi Lăsaţi un mail valid, dacă vreţi să vă pot contacta pentru acordarea premiului.

–         Şi se ştie…nu trişaţi pentru că voi verifica IP-urile.

Concursul începe acum şi se încheie când ajungem la cea de-a 102-a carte recomandată.

Acestea fiind spuse, mult succes şi aştept  să îmi recomandaţi cărţi cât mai bune.

Posted in: De'ale vieţii