De ce am nevoie de tine

Posted on September 1, 2009

28



*Apropo de articolele de la Zoso şi Arhi

cuplu tinandu-se de mana

Te laşi convinsă de clişee şi prejudecăţi şi tinzi să crezi că atunci când mă port frumos unicul meu scop e acela de a mă culca cu tine.

Ne crezi pe toţi nişte porci sau nemernici idioţi care ne gandim doar la femei şi la fotbal, dar de foarte puţine ori încerci să ne înţelegi. Crezi că mereu suntem puşi pe agăţat şi că nu ne place decât să flirtrăm, fără să ne dorim ceva serios.

Crezi că încă nu m-am maturizat şi sunt egoist. Îmi spui să nu mă grăbesc şi că trebuie să mai aştept.

Dar vreau să îţi spun că totuşi te iubesc şi că nu e aşa. Am nevoie de tine pentru că vreau să te ştiu mereu alături. Pentru că vreau să mă asculţi şi pentru că aş vrea la rândul meu să te ascult. Am nevoie de tine pentru acea oază de linişte pe care mi-o poţi oferi în acest oraş atât de zgomotos şi de aglomerat.

Am nevoie de tine pentru zâmbetul cu care mă întimpini de fiecare dată când mă scol leneş şi pentru acel „Bună dimineaţă” care îmi oferă în sfârşit motivul de a mă ridica din pat. Am nevoie de tine pentru acea îmbrăţisare caldă pe care mi-o dai înainte să plec la lucru.

Am nevoie de tine pentru zâmbetul acela tâmp pe care îl afişez în metrou când mă gândesc la tine.

Am nevoie de tine pentru că aş vrea să te simt aproape, chiar şi atunci când nu suntem împreună. Am nevoie de amintiri calde, cu tine, pentru că lumea de afară e uneori rece şi dură.

Am nevoie de tine pentru că îmi place să îmi dai beep-uri şi sms-uri în care să mă întrebi dacă am ajuns cu bine. Îmi place când mă cauţi doar pentru că vrei să îmi spui “Bună” sau ca să vezi cum mă mai simt.

Am nevoie de tine pentru ca atunci când mă întorc seara acasă, obosit de la serviciu, să mă aştepţi cu un zâmbet şi o mâncare caldă. Am nevoie de tine pentru a-mi sta alături la cină ca să îţi povestesc cum a fost la lucru şi să te întreb ce ai mai făcut azi.

cuplu imbratisatAm nevoie de tine pentru că îmi place să ne plimbăm în parc ţinându-ne de mână, pentru acel picnic cu prietenii sau  pentru o seară petrecută până în zori în clubul nostru preferat.

Am nevoie de umărul tău pentru că atunci când sunt trist să îmi aşez capul pe el şi să îţi spun of-ul meu.

Am nevoie de tine pentru că aş vrea să adormim îmbrăţişaţi.  Nu, nu trebuie să facem dragoste dacă tu nu vrei. Putem să adormim în timp ce ne povestim viaţa sau făcând zeci de planuri pentru viitor sau…pentru mâine.

Aş vrea să nu mai depind  atât de tine şi să pot să învăţ să mă descurc şi singur, dar realitatea e că orice aş face… eu am nevoie de tine.

Sursa foto: 1, 2

Posted in: De'ale vieţii