6 intrebari pentru tine

Posted on September 17, 2009

44



Deoarece in ultimul timp nu am prea avut timp sa scriu, imprumut si eu aceasta idee de la Alle si de la Tomata si va invit pe toti cei care aruncati un ochi pe blogul meu sa imi raspundeti la aceste sase intrebari.

Aceasta leapsa mi se pare o idee faina pentru ca e o buna modalitate sa va cunosc mai bine pe voi, cei care imi accesati de fiecare data blogul cand scriu ceva nou. Totodata voi avea ocazia sa lamuresc  si anumite dileme: cine ma citeste mai mult – fetele sau baietii, care e media de varsta a cititorilor mei sau cum ati ajuns la mine?

Asadar, fie ca sunteti cititori vechi, fideli sau abia ati intrat pe blog, va rog mult sa imi raspundeti printr-un comentariu la aceste intrebari. Ar insemna mult pentru mine sa stiu mai mult despre voi. Multumesc!🙂

1. Cum te numeşti?

2. Ce vârstă ai?

3. De unde eşti?

4. Ce melodie ţi-a încântat ziua azi?

5. Ai porecle?

6. Cum ai ajuns pe blogul meu?

Posted in: De'ale vieţii